زمان : 06 Esfand 1391 - 23:25
شناسه : 65984
بازدید : 45831
تانکرهای سیار آب آشامیدنی در شهر یزد به مردم خدمت رسانی می کنند  تانکرهای سیار آب آشامیدنی در شهر یزد به مردم خدمت رسانی می کنند رئیس روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: در پی قطعی آب در برخی از نقاط شهر یزد برای رفاه حال شهروندان یزدی در هشت نقطه تانکر های سیار مستقر شده است.

اعظم السادات میرجلیلی === خبرنگار یزد فردا === : محمد حسین شرعیاتی  در گفت و گو با خبرنگار یزد فردا  افزود: با توجه به مشکلات پیش آمده برای تاسیسات آبرسانی به یزد و قطع آب انتقالی ، در برخی از نقاط یزد با کمبود فشار و قطعی آب مواجه شده ایم .

وی ادامه داد: بدلیل اطمینان خاطر از تأمین آب مورد نیاز مردم، هشت دستگاه تانکر سیار به این مناطق ارسال شده است .

مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب یزد گفت: در حال حاضر در خیابان آذر یزدی - کوچه بهاران، میدان همافر کوچه داروپخش ، بلوار شهید صدوقی جنب شهرداری منطقه 3 ، بلوار رسالت امام شهر جنب میدان آرمان ، خیابان شهید خلیل حسن بیگی جنب مرکز درمانی تانکرهای سیار مستقر شده است.

شرعیاتی افزود: در میدان باهنر ابتدای خیابان آذر یزدی و ابتدای بلوار رسالت نیز تانکرهای سیار مستقر شده و شهروندان یزدی می توانند آب آشامیدنی خود را از این تانکرها تهیه کنند.

مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب یزد در پایان گفت: در روزهای آینده نیز در 50 نقطه شهر یزد تانکرهایی برای استفاده مردم و تامین آب شرب مستقر خواهد شد.