زمان : 06 Esfand 1391 - 13:06
شناسه : 65952
بازدید : 4978
براي بقا همقسم شده ايم براي بقا همقسم شده ايم

سرمربي تيم فوتبال فولاد يزد گفت : هنوز فرصت داريم و براي بقا همقسم شده ايم.

مهدي دينورزاده گفت : هفت بازي ديگر پيش رو داريم اما ديگر تعداد بازي هاي داخل خانه و يا خارج از خانه براي ما مفهومي ندارد همانطور كه تساوي و يا شكست براي ما تفاوتي ندارد .

وي افزود : ما همقسم شده ايم با تمام وجود براي 21 امتياز باقيمانده بجنگيم چراكه به اندازه كافي تا به امروز امتياز از دست داده ايم واعتقاد دارم كار بسيار سختي در مقابل ما قرار دارد اما هنوز دروازه هاي اميد به روي ما بسته نشده است و مي توانيم با شكست حريفان به بقا اميدوار باشيم .

سرمربي تيم فوتبال فولاد يزد گفت : دو تساوي خانگي گذشته كار ما را سخت كرده اما هنوز به طور كامل اختيار از دست ما خارج نشده است .

دينورزاده اظهارداشت : در بازي قبلي يك تساوي بي فايده كسب كرديم كه يك امتياز آن نه به درد ما خورد نه دردي از ملي حفاري دوا كرد . بازيكنان فولاد سخت از عملكرد خود در بازي قبل پشيمان هستند و قصد دارند كه در بازي با مس جبران مافات كنند .

وي ادامه داد : به تعويق افتادن بازي با نيروي زميني را به فال نيك مي گيريم چراكه در دو هفته گذشته فرصت بسيار خوبي نصيب ما گرديد تا با شناخت بيشتر از بازيكنان و انجام تمرينات مستمر آنها  را از نظر فيزيكي و تاكتيكي آماده ديدارهاي آينده كنيم . همچنين بايد اضافه كنم در اين مدت با برگزاري جلساتي در جهت ارتقا  روحي و رواني بازيكنان گامهاي موثري از سوي كادر فني برداشته شده است .

سرمربي تيم فولاد يزد در خصوص ديدار خود مقابل تيم مس رفسنجان گفت : از تيم مس رفسنجان شناخت خوبي داريم فيلم بازي هاي گذشته اين تيم را مورد تجزيه و تحليل قرار داده ايم . براي شناخت بهتر از مس آناليزور تيم را در بازي گذشته اين تيم مقابل سايپا شمال به رفسنجان اعزام كرديم كه در اين بين اطلاعات خوبي نصيب ما شد . در ضمن بايد بگويم من از قبل با افكار بهمن فروتن سرمربي خوب اين تيم آشنايي دارم.اما مهمترين مسئله امروز فولاد اين است كه نام و رتبه حريفان در جدول براي ما هيچ فرقي نمي كند و فقط شكست رقبا و كسب سه امتياز مي تواند مرهمي بر زخمهاي ما باشد .

دينورزاده اضافه كرد : در اين بازي عليرضا جديدي  را به علت سه اخطاره بودن در اختيار نداريم و محمد فعال نيز در دقايق پاياني بازي با حفاري از ناحيه دنده آسيب ديده است كه متاسفانه هنوز به بهبودي كامل نرسيده است اما جاي نگراني نيست چراكه ديگر بازيكنان در شرايط آرماني قرار دارند و به ياري خداوند جاي خالي اين دو بازيكن را پر خواهند نمود .

لازم به ذكر است تيم فولاد يزد در هفته 21 رقابت هاي ليگ دسته اول باشگاه هاي كشور روز دوشنبه هفتم اسفند ماه در يزد از تيم مس رفسنجان پذيرايي خواهد كرد.