زمان : 01 Esfand 1391 - 16:33
شناسه : 65634
بازدید : 3339
توجه به رده‌ های پایه، شکوفایی فوتبال را به دنبال خواهد داشت توجه به رده‌ های پایه، شکوفایی فوتبال را به دنبال خواهد داشت نايب رئيس هيئت فوتبال استان يزد گفت : توجه به آموزش و تربیت در رده های سنی پایه از اولويت هاي هيئت فوتبال استان يزد است و توجه به رده هاي پايه شكوفايي و توسعه فوتبال يزد را به دنبال خواهد داشت.

احمد نارگوني در گفتگوي اختصاصي با سايت اداره كل ورزش و جوانان استان يزد گفت : توجه به رده سنی پایه موجب تضمین آینده موفقیت آمیز رشته های ورزشی است و ما نيز در هيئت فوتبال استان برآنيم تا در رده هاي پايه بازيكنان با استعداد را پرورش دهيم.

وي افزود : توجه ویژه به تیم‌های پایه را در دستور کار قرار داده‌ایم و در این راستا  می‌خواهیم اقدامات زیر بنایی خوبی داشته باشیم تا فوتبال استان بازیکن‌سازی کرده و در سال‌های آتی، شاهد استفاده از بازیکنان تیم‌های پایه در تیم هاي باشگاهي استان و ديگر استان ها در ليگ هاي مختلف كشوري باشيم .

 نايب رئيس هيئت فوتبال استان يزد با اشاره به اينكه نوجوانان با استعداد زايادي در استان هستند اظهارداشت : بايد افراد مستعد در شهرستان ها و مركز استان شناسايي و زير نظر مربيان مجرب و با تجربه پرورش يابند.

 نارگوني تصريح كرد : قطعا فوتبال استان به جايگاه واقعي خود دست پيدا كرد و بايد همه مسئولان ، ورزشكاران و باشگاه داران با همدلي و تلاش مسير اين موفقيت را هموار سازند.