به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد، "علی شریف روحانی" ضمن بیان این مطلب در جمع مدیران ستادی و اجرایی کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: دهه چهارم از فعالیت کمیته امداد در حوزه مشارکتهای مردمی دهه توسعه طرح ها و مدیریت شبکه های مردمی است و امداد باید به عنوان شبکه ارتباطی متصل به ولایت از ظرفیتهای موسسات خیریه استفاده کند.
وی با بیان اینکه تعداد 40 شبکه تخصصی توسط کمیته امداد برای ساماندهی شبکه های مردمی طراحی شده است افزود: این شبکه ها با رویکرد علمی بر اساس توجه به ظرفیتها، مخاطب شناسی، سیاستهای تشویقی برای جذب خیرین، تبلیغات تاثیر گذار درجامعه، تعامل با موسسات خیریه و غیرو طراحی شده است و به زودی به مرحله اجرا در خواهد آمد.
قائم مقام معاونت توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور از تبلیغات چهره به چهره به عنوان تاثیرگذارترین و ماندگارترین نوع تبلیغ در امداد نام برد و اذعان داشت: شفاف سازی عملکرد و انعکاس آن به جامعه با استفاده از شیوه های مختلف اطلاع رسانی خصوصا تبلیغات چهره به چهره در جهت جذب اعتماد عمومی موثر و کارآمد است.
شریف روحانی با بیان رسالتها و راهبردهای مد نظر حضرت امام خمینی (ره) برای این نهاد مقدس اظهار داشت: شناسایی فقرا و قرار دادن آنها در شبکه های حمایتی حکومت اسلامی، اتصال بین مردم، نظام و فقرا و همچنین توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری از مهمترین رسالت هایی بود که حضرت امام (ره) برای کمیته امداد ترسیم نمودند.
محمد اکبری، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد نیز در این نشست به توفیقات چند سال اخیر استان یزد در حوزه مشارکتهای مردمی اشاره نمود و افزود : استان یزد همواره در زمره استان های برتر در امر توسعه مشارکتهای مردمی بوده است.
گفتنی است در پایان این نشست علیرضا دانایی به عنوان سرپرست جدید حوزه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد معرفی و از خدمات محمد رضا غریب نواز معاون سابق این حوزه تقدیر به عمل آمد .