زمان : 29 Bahman 1391 - 00:34
شناسه : 65544
بازدید : 2352
حضور بیش از 30 مخترع یزدی در جشنواره شکوفایی و نوآوری فجر انقلاب اسلامی حضور بیش از 30 مخترع یزدی در جشنواره شکوفایی و نوآوری فجر انقلاب اسلامی

 رییس این بنیاد گفت: تعداد 330 اختراع به مرحله داوری جشنواره رسیده اند که از این آمار بیش از 30 مخترع شرکت کننده از یزد در بخش های مختلف تجاری سازی ، داوری و شرکت های دانش بنیان   در پنجمین جشنواره بین المللی نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی حضور داشتند.
دکتر حبیب زارع از بازدید مسئولین بنیاد نخبگان کشور از نمایشگاه خبر داد و عنوان کرد : در این جشنواره ، معاون علمی وفناوری رییس جمهور و معاون پژوهش و برنامه ریزی بنیاد ملی نخبگان نیز حضور داشتند . همچنین وزارتخانه ها جهت احصای نیازهای فناورانه ، اعلام نیاز کردند .
وی با اشاره به حضور 30 کشور در بخش بین الملل جشنواره،  افزود : حضور کشورهایی نظیر کره جنوبی، لهستان، آلمان، عراق، کره، چین، برزیل، کرواسی، قبرس، تایلند، روسیه، اوکراین، قرقیزستان، ترکیه ، فیلیپین و..فرصت خوبی را برای شرکت های دانش بنیان به وجود آورده است و شرکت های دانش بنیان یزد توانستند علاوه بر شهرهای مختلف ، در کشورهای مختلف نیز نمایندگی بگیرند.
زارع در ادامه اظهار داشت : در بخش تجاری سازی نیز تا کنون مخترعین یزدی نشست های مستمری با سرمایه گذاران  برگزار کرده اند که امید داریم مخترعین یزدی در جذب سرمایه گذاران موفق عمل کنند.
وی در پایان گفت: طرح های خوبی از یزد در این جشنواره حضور دارند که با استقبال خوبی از طرف بازدید کنندگان روبرو شده اند .
گفتنی است پنجمین جشنواره بین المللی نوآوری وشکوفایی فجر انقلاب اسلامی ، همزمان با سی وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از  16 تا 19 بهمن ماه سالجاری در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران در حال برگزاری است .