زمان : 27 Bahman 1391 - 14:51
شناسه : 65366
بازدید : 8103
 دعوای شدید مورینیو و رونالدو دعوای شدید مورینیو و رونالدو

دعوای شدید مورینیو و رونالدو

 
جولیان آپیلا خبرنگار اسپانیایی که به رختکن رئال نزدیک بود اینگونه به توصیف ماجرا پرداخت: صدای درگیری لفظی رونالدو با مورینیو را همه در راهرو شنیدند و حتی به خیابان کاستنیا هم رسید! به سرعت به فلورنتینو پرس خبر دادند و او هم به رختکن آمد و با دیگر بازیکنان فضای متشنج رختکن را آرام کردند.
 
رئال مادرید در بازی رفت یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا با دو گل از سد والنسیا گذشت تا به صعود از این مرحله امیدوار باشد.

 

در این دیدار کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید فرصت های زیاد گلزنی را یکی پس از دیگری از دست داد و نتوانست دروازه حریف را باز کند.

 

ژوزه مورینیو که به نظر می رسید از کسب این پیروزی راضی نیست در رختکن از رونالدو به خاطر هدر دادن فرصت های بی‌شمار گلزنی انتقاد کرد.

 

سایت (اینتر کونومیا)اسپانیا نوشت: مورینیو در طول بازی از عملکرد بد رونالدو به خشم آمده بود. او در رختکن به شدت از ستاره پرتغالی تیمش انتقاد کرد. رونالدو هم که تاب انتقادات آقای خاص را نداشت جواب او را داد و کار به در گیری لفظی کشید که در نهایت با دخالت فلورنتینو پرس رییس باشگاه و دیگر بازیکنان دو طرف کوتاه آمدند.

 

 

جولیان آپیلا خبرنگار اسپانیایی که به رختکن رئال نزدیک بود اینگونه به توصیف ماجرا پرداخت: صدای درگیری لفظی رونالدو با مورینیو را همه در راهرو شنیدند و حتی به خیابان کاستنیا هم رسید! به سرعت به فلورنتینو پرس خبر دادند و او هم به رختکن آمد و با دیگر بازیکنان فضای متشنج رختکن را آرام کردند.

 

درگیری مورینیو با رونالدو در حالی است که ستاره پرتغالی رئال مادرید چند روز پیش در گفتگو با سایت فیفا از مورینیو به عنوان بهترین سرمربی کنونی جهان یاد کرد.

 

رئال مادرید در فصل جاری رقابت های لیگا نمایش بسیار ضعیفی داشته است و با بارسلونا صدرنشین 18 امتیاز اختلاف دارد.مورینیو به علت کسب نتایج ضعیف به شدت فشار را احساس می کند و در چند بازی صدای اعتراض هواداران را شنیده است. مورینیو 12 سال است که به صورت حرفه ای به مربیگری روی آورده است اما تیم های او هیچگاه تا این اندازه متزلزل نبوده اند.

 

مورینیو در حالی ستاره هموطنش را مورد انتقاد قرار داد که در دیدار مقابل اوساسونا که رونالدو را در اختیار نداشت، موفق به گلزنی به تیم ته جدولی نشد.منبع: خبرگزاری ایسنا

طعنه سنگین ویلانووا به مورینیو

 
سرمربی بارسلونا با طعنه به ژوزه مورینیو گفت: اگر بارسلونا 18 امتیاز از رئال مادرید عقب بود بارسلونا را ترک می‌کرد.
 
تیتو ویلانوا که چندی است شرایط بهبودی خودش را بدست آورده در نشستی خبری گفت: بازی با مالاگا در کوپا دل‌ری برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. درست است که توانستیم آنها را در لیگ شکست دهیم اما آنها کیفیت خود را این فصل در لیگ قهرمانان اروپا نشان داده‌اند که چه تیم با کیفیتی هستند. مالاگا تیمی با کیفیت بالایی است و بازی سختی با آنها در پیش داریم. هر بازی با بازی دیگر فرق می‌کند. اگر فکر کنیم که می‌توانیم بازی‌هایمان را با آسانی با پیروزی پشت سر بگذاریم به مشکل می‌خوریم و ممکن است با دست کم گرفتن حریفانمان، امتیاز از دست دهیم.

ویلانوا در ادامه گفت: وقتی اول فصل از من سوال می‌کردید که بارسلونا شرایط مطلوبی دارد یا خیر مطمئن نبودم اما اکنون که در پایان نیم فصل هستیم می‌توانیم بگوییم که بارسلونا در ادامه فصل بهتر از این هم خواهد شد.

تیتو ویلانوا درباره موضوع داوری در لیگا گفت: فکر نمی‌کنم کسی بتواند کیفیت بازی‌های بارسلونا در این فصل را زیر سوال ببرد. من چیزهایی از مورینیو و دی ماریا در مطبوعات خواندم که مهم نبود.

سرمربی بارسلونا درباره اختلاف 18 امتیازی رئال مادرید و بارسلونا گفت: هنوز هم نمی‌توان رئال مادرید را به طور کامل از گردونه رقابت با مدعیان صدر جدول کنار زد اما مسئله این است که اگر تیم من 18 امتیاز با صدر جدول قرار داشت از تیمم کناره‌گیری می کردم و دیگر سرمربی بارسلونا نبودم.

ویلانوا در پاسخ به اینکه بارسلونا زمان گوآردیولا بهتر است یا تیم او گفت: تقسیم بندی بارسلونا به دو زمان گوآردیولا و زمان من حرف اشتباهی است زیرا هر دو تیم در یک راستا هستند و نمی‌توان بارسلونا را به دو زمان تقسیم کرد.منبع: خبرگزاری ایسنا

مورینیو: روزی به فوتبال انگلیس برمی‌گردم

 
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اعلام کرد روزی به فوتبال انگلیس برمی‌گردد و در لیگ برتر مربیگری خواهد کرد.
 
"ژوزه مورینیو" در آستانه یکصدوپنجاهمین سالگرد اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: بهترین خاطرات من در زمان حضورم در فوتبال انگلیس رقم خورد. در انگلیس هیجان واقعی فوتبال را حس می‌کنید.
 
وی افزود: این هیجان تنها برای باشگاه‌ها نیست و تمامی علاقمندان فوتبال این شور و هیجان فوتبال را احساس می‌کنند. می‌دانم روزی به فوتبال انگلیس بر خواهم گشت زیرا فوتبال جزیره برای من معنی خاصی دارد.
 
مورینیو بین سال‌های 2004 تا 2007 با چلسی به موفقیت‌های بزرگی در لیگ برتر انگلیس رسید. او هم اکنون هدایت رئال مادرید را برعهده دارد اما بسیاری از رسانه‌های انگلیسی معتقدند او در پایان فصل و در صورت قهرمان کردن این تیم در اروپا به لیگ جزیره برمی‌گردد.منبع: خبرگزاری مهر

رونالدو: تا پايان قراردادم در مادريد مي‌مانم

 
ستاره پرتغالي رئال مادريد اعلام کرد که تا پايان قراردادش در پايتخت اسپانيا ماندني خواهد بود. کريستيانو رونالدو امروز خبرهاي متفاوتي را براي باشگاهش داشت.
 
رونالدو در گفت‌و‌گويي که با فيفا انجام داد، هدف خود را به پايان بردن قراردادش در رئال مادريد عنوان کرد اما از تکذيب حضورش در باشگاه ديگري پس از پايان قراردادش امتناع کرد.
 
اين مصاحبه در زماني انجام شد که رئال مادريد بدون ستاره پرتغالي مقابل تيم قعرجدولي اوساسونا با نتيجه تساوي بدون گل متوقف شد.
 
پس از اين نتيجه روزنامه آس در يک نظرسنجي از هواداران خواست تا نظر خود را در مورد اولويت تمديد قرارداد با رونالدو بيان کنند که 70 درصد شرکت‌ کنندگان با آن موافق بودند.
 
رونالدو در اين گفت‌و‌گو اظهار داشت: مي‌خواهم قراردادم را در رئال مادريد به پايان برسانم. در اين باره شفاف هستم اما نمي‌دانم پس از آن چه اتفاقي خواهد افتاد.
 
رونالدو با وجود انتقادهاي اخير از ژوزه مورينيو به دليل اختلاف 18 امتيازي با صدر جدول به دفاع از وي پرداخت و گفت: مطمئنم که مورينيو هميشه بهترين‌ها را براي باشگاه مي‌خواهد و تا پايان از او دفاع مي‌ کنم. همه ما که در تيم او هستيم اين را مي‌دانيم. من فکر مي‌کنم او بهترين مربي دنيا است، تجربه زيادي دارد و همه افتخارات را به دست آورده است.
 
مورينيو با پورتو و اينترميلان ليگ قهرمانان اروپا را فتح کرده است و قهرماني در اين مسابقات اکنون مهم‌ترين هدف اين فصل مادريد است.
 
رونالدو با بيان اينکه در ديدار رئال با منچستر يونايتد در مرحله يک‌هشتم هيچ تيمي از پيش برنده نيست، افزود: تمام هواداران مادريد مي‌خواهند ما براي دهمين بار قهرمان شويم و همه ما اين را مي‌دانيم. ما سال گذشته در نيمه‌نهايي مقابل بايرن‌مونيخ شکست خورديم و اين بسيار ناراحت‌کننده بود اما اين بار اين فرصت را داريم که انتقام خود را بگيريم هرچند که بايد با منچستريونايتد بازي کنيم.
 
وي خاطرنشان کرد: فکر مي‌ کنم فشار بيشتري بر روي ما نسبت به منچستريونايتد وجود دارد و من فکر مي‌کنم اين به خاطر آن است که ما بر روي کسب دهمين قهرماني تمرکز کرده‌ايم. اين اضطراب ايجاد مي‌ کند و هر لحظه مي‌توانيد اين استرس را احساس کنيد.