زمان : 27 Bahman 1391 - 14:09
شناسه : 65356
بازدید : 4185
 قائم مقام باشگاه گهر : داور چهارم باید کلینیک شنوایی‌سنجی بزند!  توپ‎های لیگ مثل تخم‎مرغ است! قائم مقام باشگاه گهر : داور چهارم باید کلینیک شنوایی‌سنجی بزند! قائم مقام باشگاه گهر : داور چهارم باید کلینیک شنوایی‌سنجی بزند!
علی قرایی درباره اتفاقات بازی این تیم با پرسپولیس گفت: روی ما فشار زیادی از طرف هواداران وجود دارد. با این حال بازی خوبی ارائه کردیم و بخصوص در نیمه دوم جنگنده بودیم اما داور آنقدر به ما کارت داد که فکر کنم در بازی‌های آینده باید تماشاگرانمان را به میدان بفرستیم.
 
قائم مقام باشگاه گهر دورود با انتقاد از داوری دیدار این تیم با پرسپولیس گفت: اگر چنین استنباطی از این تصمیمات بربیاید که چون ما سقوط کرده‌ایم پرسپولیس باید بالا بیاید، صحیح نیست.

علی قرایی درباره اتفاقات بازی این تیم با پرسپولیس گفت: روی ما فشار زیادی از طرف هواداران وجود دارد. با این حال بازی خوبی ارائه کردیم و بخصوص در نیمه دوم جنگنده بودیم اما داور آنقدر به ما کارت داد که فکر کنم در بازی‌های آینده باید تماشاگرانمان را به میدان بفرستیم.

وی افزود: داور بی‌دلیل به کاردوست اخطار داد. در هر بازی به بازیکنان ما کارت می‌دهند و می‌گویند دلیلش بی‌احترامی به داور بوده است. بین اعتراض تند و ملایم تفاوت وجود دارد یعنی کاپیتان ما حق ندارد با داور صحبت کند و صحبت او بی‌احترامی تلقی می‌شود؟ متاسفانه از این قانون داوری استفاده ابزاری می‌شود. رضا کاردوست می‌گفت که کوچکترین بی‌احترامی به داور نکرده و او اشتباه کارت داده است. این بازیکن تا صبح گریه می‌کرد.

قائم مقام باشگاه گهر با اشاره به فرهنگ تماشاگران این تیم عنوان کرد: در حالی که گهر یک تیم ارزشی است اما همین دارایی را از آن می‌گیریم. وضعیت ما در جدول مشخص است و نمی‌دانم چگونه در بازی رفت مقابل پرسپولیس گل محمد پروین دیده نشد اما کمک داور گل پرسپولیس در بازی برگشت را دید. به داوری اعتراضی نداریم اما اگر چنین استنباطی از این تصمیمات بربیاید که چون ما سقوط کرده‌ایم پرسپولیس باید بالا بیاید، صحیح نیست.

قرایی درباره صحنه‌ای که گفته می‌شود تماشاگران گهر به سمت داور سنگ پرتاب کردند گفت: جایگاه هواداران ما طرف دیگری بود. اگر از آن فاصله تماشاگر ما توانسته باشد به سمت داور نشانه‌گیری کند باید آن فرد را به جای احسان حدادی به مسابقات پرتاب دیسک بفرستیم.

وی تاکید کرد: تنها دارایی تیم گهر تماشاگران فهیمش هستند. من ندیدم این سنگ پرتاب شود اما وقتی پیگیری کردم دیدم آن سنگ از جایی که تماشاگران ما حضور داشتند پرتاب نشده است. کدام بازی بوده که تماشاگران گهر به داور بی‌احترامی کنند؟

قرایی با اشاره به دیدار گهر مقابل نفت آبادان گفت: چگونه است که وقتی با نفت بازی داریم تماشاگران آنها توهین و بلوک پرتاب و داور را تهدید می‌کنند اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد؟ اگر می‌خواهیم فوتبال پاک داشته باشیم نباید بین رنگ‌ها فرق بگذاریم اما روز چهارشنبه گویا گوش داور چهارم تنها متوجه نیمکت تیم ما بود و هر چه گفته می‌شد را فحاشی تلقی می‌کرد. اگر او تا این حد شنوایی بالایی دارد باید کلینیک شنوایی‌سنجی تاسیس کند.منبع: تسنیم

جدال با پرسپوليس بازي مرگ و زندگي است

 
سرمربي تيم فوتبال گهر گفت: ديدار برابر پرسپوليس براي‌مان حکم مرگ و زندگي را دارد و براي برد به ميدان مي‌رويم.
 
محمد مايلي‌کهن پس از تساوي يک بر يک گهر برابر صباي قم عنوان کرد: دو تيم فرصت آنچناني براي گلزني نداشتند، بيشتر بازي فيزيکي بود و در ميانه ميدان دنبال مي‌شد.

وي با اشاره به حضور تماشاگران دورودي خاطرنشان کرد: از تمام هواداران تشکر مي‌کنم که به خوبي تيم گهر را تشويق کردند و با وجود اينکه داور در چند صحنه تصميمات مشکوکي گرفت اما خويشتنداري کردند و فقط تيم خود را تشويق کردند.

سرمربي تيم فوتبال گهر در مورد بازي برابر پرسپوليس يادآور شد: من هميشه براي پرسپوليس آرزوي موفقيت مي‌کنم زيرا تيم خودم بوده است. بازي سختي برابر اين تيم داريم و براي برد به ميدان خواهيم رفت. زيرا اين ديدار براي ما بازي مرگ و زندگي است.

مايلي‌کهن درباره صحبت‌هايي که در خصوص رويانيان مطرح شده، گفت: من هيچ صحبتي درباره رويانيان انجام ندادم و براي پرسپوليس هميشه آرزوي موفقيت مي‌کنم. آقا يحيي هم‌اکنون سرمربي تيم شده و اميدوارم نتايج خوبي بگيرد. من نگفتم که هم‌اکنون بايد سرمربي پرسپوليس مي‌شدم. گفتم در طي 4 سال حقم بود که سرمربي شوم.

وي افزود: مدير اجرايي سابق پرسپوليس خود فوتبالي نبوده و حالا در مورد سرپرست پرسپوليس که فوتبالي نيست، اظهار نظر مي‌کند.
 

توپ‎های لیگ مثل تخم‎مرغ است!

 
دروازه‎بان تیم گهر امیدوار است طبق قولی که «بهره‎بردار» این تیم داده تا پس‎فردا 20 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شود.
 
شهرام مهربان با اشاره به این‎که تاکنون فقط 30 درصد از قرارداد بازیکنان گهر پرداخت شده، افزود: از وقتی که آقای هدایتی آمده فقط 10 درصد از قرارداد را گرفته‎ایم. ایشان به مایلی‎کهن قول داده که تا روز چهارشنبه 20 درصد قرارداد را پرداخت می‎کند.
 
وی با بیان این‎که از این حرف‌‎ها زیاد شنیده‎ایم، به طلبی که از چند باشگاه گذشته‎اش دارد اشاره کرد و ادامه داد: راستش دیگر به دروغ‎های باشگاه‎ها عادت و دلمان را به حرف‎های امروز و فردا خوش کرده‎ایم.
 
مهربان با اشاره به تساوی گهر با صبا، اضافه کرد: نتیجه خوب نبود. نیمه اول می‎توانستیم یکی، دو گل بزنیم اما نشد تا این‎که روی یک اتفاق گل به خودی خوردیم. در مجموع زیاد خوب بازی نکردیم و صبا بهتر از ما بود.
 
دروازه‎بان فصل گذشته پیکان در ادامه صحبت‎هایش تأکید کرد: به نظرم داور حداقل باید 2 پنالتی برای ما می‎گرفت، با این حال به آقای مظفری‎زاده برای قضاوت خوب، تبریک می‎گویم.
 
وی با انتقاد از توپ‎هایی که در بازی‎های لیگ استفاده می‎شود، تصریح کرد: توپ‎ها خیلی نامناسب هستند و نمی‎دانم سازمان لیگ روی چه حسابی با این شرکت قرارداد بسته است. توپ‎ها مثل تخم‎مرغ بوده و کیفیت ندارند.
 
مهربان ادامه داد: باز توپ‎هایی که اول فصل استفاده می‎شد به مراتب از این توپ‎ها بهتر بود. اصلاً نمی‎شود به این توپ‎ها ضربه زد و توپ‎های سری اول و دوم کیفیت بهتری داشتند اما توپ‎های زرد خیلی افتضاح هستند و 180 درجه تغییر جهت می‎دهند.
 
وی به دیدار بعدی گهر با پرسپولیس اشاره کرد و گفت: سعی می‎کنم گل نخورم و برای بقا باید مقابل پرسپولیس امتیاز بگیریم. به هیچ‎وجه از پیش بازنده نیستیم و مثل دیدار رفت که همه می‎گفتند گهر چند گل می‎خورد اما ما برنده بازی بودیم (داور گل سالم پروین را نگرفت) در این بازی هم با روحیه به مصاف پرسپولیس می‎رویم.