زمان : 19 Tir 1403 - 10:44
شناسه : 65308
بازدید : 2707
هم اکنون بیش از 42 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد استان یزد هستند مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان: هم اکنون بیش از 42 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد استان یزد هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: در حال حاضر بیش از 42 هزار و 102 مددجو از حمایت های این نهاد بهره مندند.   

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "محمد اکبری" با بیان این مطلب افزود: هدف این نهاد مقدس حفظ عزت نفس و بالابردن کرامت انسانی افراد نیازمند است .

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 30 هزار و 244 مددجو در قالب 14 هزار و 645 خانوار تحت پوشش طرح مددجویی هستند، اظهار داشت: طرح مددجویی طرحی است که به موجب آن افراد و خانوارهای نیازمند از جمله: ایتام، بی سرپرستان، از کارافتادگان، سالمندان، بیماران و غیرو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار می گیرند.

اکبری در طی سی و چهار سال خدمت به محرومین بیش از یک هزار و 630 میلیارد تومان به مددجویان تحت پوشش طرح مددجویی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با اشاره به اینکه درحال حاضر تعداد 7 هزار و 396 خانوار با جمعیت 11 هزار و 858 نفر تحت پوشش طرح شهید رجایی قرار دارند، اضافه کرد: در طی سی و چهار سال خدمت بیش از 348 میلیارد ریال به این عزیزان پرداخت گردیده است.

شایان ذکر خدماتی شامل: خدمات درمانی و بیمه ای، مسکن، اشتغال، تأمین جهیزیه و همچنین خدمات فرهنگی به مددجویان تحت حمایت ارائه می شود.