زمان : 20 Bahman 1391 - 23:05
شناسه : 65063
بازدید : 3127
 درخشان: با توصیه و پیشنهاد کسی تیمم را اَرنج نمی‌کنم  درخشان: با توصیه و پیشنهاد کسی تیمم را اَرنج نمی‌کنم

حمید درخشان در مورد دیدار تیمش با فجرسپاسی شیراز در هفته بیست‌ و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: بازی راحتی مقابل فجر نداریم، چون این تیم، تیمی جوان و دونده است. با توجه به اینکه تیم فجر را در جام حذفی حذف کرده‌ایم اعتقاد دارم با بازیکنانی که داریم می‌توانیم برنده دیدار فردا (شنبه) مقابل فجر شویم.

 
سرمربی تیم داماش گیلان تأکید کرد با توصیه و پیشنهاد کسی تیمش را اَرنج نمی‌کند.

حمید درخشان در مورد دیدار تیمش با فجرسپاسی شیراز در هفته بیست‌ و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: بازی راحتی مقابل فجر نداریم، چون این تیم، تیمی جوان و دونده است. با توجه به اینکه تیم فجر را در جام حذفی حذف کرده‌ایم اعتقاد دارم با بازیکنانی که داریم می‌توانیم برنده دیدار فردا (شنبه) مقابل فجر شویم.

وی با اشاره به اینکه پیروزی مقابل پیکان روحیه تیمش را افزایش داده است، عنوان کرد: بازیکنانم با این پیروزی از نظر روحی و روانی خیلی تغییر کرده‌اند. ما این باور را به بازیکنان القا کرده‌ایم که می‌توانند برنده باشند و آنها این موضوع را باور کرده‌اند.

سرمربی داماش گیلان درخصوص اینکه چقدر خودش را در ناکامی‌های اخیر داماش به‌خصوص شکست در دربی گیلان مقابل ملوان مقصر می‌داند، گفت: تا زمانی که بازیکن من توپ را به گل تبدیل نمی‌کند تقصیر مربی است! این طبیعت فوتبال ماست. اگر این توپ‌ها به گل برسد مربی خوب می‌شود! شما بدانید مشکلات ما نرسیدن به گل است.

درخشان در خصوص صحبت‌های امیر عابدینی، مدیرعامل باشگاه داماش که عنوان کرده بود درخشان به حرف‌های او کم توجهی می‌کند، گفت: من هرجا کار کرده‌ام با توصیه و پیشنهاد کسی تیمم را اَرنج نکرده‌ام. من مشورت‌های عابدینی را با جان و دل می‌پذیرم اما تصمیم نهایی را خودم می‌گیرم.

عابدینی اعلام کرده بود تا به امروز به رختکن تیم داماش نرفته است. سرمربی داماش دراین‌خصوص گفت: بله، عابدینی تاکنون به رختکن ما نیامده است. شما مطمئن باشید من کار خود را با اقتدار انجام می‌دهم.

درخشان در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه با توجه به مصاحبه عابدینی آیا جرّوبحثی بین او و مدیرعامل باشگاه داماش پیش آمده است، پاسخ  داد: جرّوبحثی با یکدیگر نداشته‌ایم اما توضیحات فنی را به وی ارائه دادم. وظیفه من است که موارد فنی را به اطلاع مدیرعامل باشگاه برسانم.

هواداران داماش پس از شکست مقابل ملوان به بازی دادن بازیکن برزیلی این تیم توسط درخشان اعتراض داشتند و حتی مدیرعامل باشگاه هم از این تصمیم انتقاد کرده بود. حمید درخشان در این زمینه به تسنیم گفت: معتقدم حساسیت‌هایی روی این بازیکن ایجاد کرده‌اند که اصلاً فنی نیست. وی بازیکنی باکیفیت است و می‌تواند به داماش کمک کند.

درخشان در پاسخ به این پرسش که "آیا پس از شکست در دربی گیلان از سوی هواداران داماش تحت فشار هستید؟"، عنوان کرد: طبیعی است که آنها دوست دارند تیم‌شان برنده باشد. من به طرفداران داماش حق می‌دهم اما آنها مطمئن باشند که تیم‌شان خوب و بااقتدار بازی خواهد کرد. حادثه‌های فوتبال در بعضی از مواقع به‌ضرر ما شده است. در بازی با ملوان ما 6 یا 7 کرنر داشتیم و در یک ضدحمله گل دریافت کردیم؛ این فوتبال برای ما برابر نیست.

وی در پایان از غیبت افشین چاووشی، امین متوسل‌زاده و علی‌رضا واحدی نیکبخت در دیدار مقابل فجرسپاسی شیراز به‌علت مصدومیت خبر داد و تأکید کرد دیگر بازیکنان داماش آماده همراهی این تیم هستند.