زمان : 13 Bahman 1391 - 02:31
شناسه : 64161
بازدید : 3229
تهدیدسرپرست استقلال توسط فردی ناشناس  تهدیدسرپرست استقلال توسط فردی ناشناس

اعضای تیم استقلال بازی های خود را با موفقیت پشت سر می گذارند، اما این در حالی است که با حواشی بسیار زیادی نیز روبرو هستند، آخرین اخبار این تیم را بخوانید.


به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال مدتهاست که با اعضای تیم پرسپولیس و بخصوص سرپرست این تیم دچار مشکلاتی جدی شده است و این موضوع وی را دچار مشکلات بسیاری کرده است، زیرا این سیاست توسط یک فرد ناشناس تهدید شده است و این موضوع قرار است که توسط مسئولان تیم استقلال مورد بررسی و ارزیابی کامل قرار بگیرد، زیرا این سرپرست معتقد است که با‌ آرامش زیادی روبرو شده است و در تیم استقلال شرایط خاصی دارد که بر اساس آن آرامش این تیم را همراهی می کند، اما آبی ها در این مورد با شرایط خاص مواجه شدند و اعلام کردند که قطعا در این خصوص وارد عمل می شوند و شرایط را بررسی می کنند تا بتوانند به نتیجه مورد نظر در این خصوص برسند و با اوضاعی روبرو شوند که فرد ناشناس را شناسایی کنند.

عنوان شده است که فرد ناشناسی از شماره ای خاص که مشخص نیست تهدید را انجام داده است و اعضای تیم استقلال نیز مدعی شدند که تیم استقلال به آرامش خاص نیاز دارد و براساس این آرامش، ماجدی نباید با این اوضاع روبرو شود و مشکلات زیادی برای وی بوجود آید.

گفتنی است؛ اعضای تیم استقلال در این خصوص از طریق نیروی انتظامی وارد ماجرا شدند تا شماره را یافته و در این خصوص به نتیجه مورد نظر خود دست پیدا کرده و اوضاع را به نفع خود تغییر دهند.

***اختلاف بیک زاده با اشجاری در اردو مشخص شد

هاشم بیک زاده هافبک تیم استقلال با شرایط خاصی روبرو شده است، زیرا وی بدلیل مصدومیت از اوضاع ایده آلی روبرو نبود و با اوضاعی خاص برای حضور در تمرینات تیم استقلال آماده شد، زیرا مصدومیت عاملی شد که این بازیکن از تمرینات این تیم فاصله بگیرد و دچار مشکل شود.


براساس این گزارش؛ بیک زاده با رفع مصدومیتش برای حضور در تمرینات استقلال آماده شده است و شرایط ایده آلی در این خصوص دارد و قرار است در صورت آمادگی بتواند با اوضاعی مناسب این تیم را در ادامه لیگ همراهی کند.

بیک زاده پیش از این و با حضور حسن اشجاری در این تیم در فصل نقل و انتقالات اعلام کرد؛ با وی مشکلی نداشته و قصد ندارد به مشکلات بیاندیشد و در این خصوص بحثی را مطرح و عنوان کند، زیرا بر حضور خود در ترکیب تیم می اندیشد و قصد ندارد حاشیه سازی کرده و این مسائل را در فکر و اندیشه خود قرار دهد تا آمادگی اش تحت تاثیر قرار بگیرد.

این در حالیست که اعضای تیم استقلال اعلام کردند، مشکلی مابین بازیکنان این تیم وجود ندارد، اما این اتفاق رخ داده است، زیرا مشکلات ایجاد شده بین بیک زاده و اشجاری در رفتار و همچنین هم اتاقی بودن این بازیکنان مشخص و معلوم شد.

این در حالی است که بازیکنان اعلام کردند؛ مشکل خاصی ندارند، اما این موضوع باعث شده است که ایندو در یک اتاق به عنوان هم اتاقی قرار نگیرند و این موضوع در تیم به صورت مشخص و واضح عنوان شد، زیرا این دو بازیکن با یکدیگر مشکل دارند و این موضوع در رفتار آنها کاملا مشخص شده است و قرار است مسئولان در این خصوص اقداماتی را انجام داده و آن را رفع و رجوع کنند.