یزدفردا »خانم (ج) با ادعای سی سال سابقه ارتباط با یک ترفند بچه گانه از رسانه های مجازی کشور کلاهبرداری کرد .
به گزارش یزدفردا :خانم ج با ارتباط با رسانه های فعال کشور و درخواست انتشار تبلیغ این کنفرانس در رسانه های مختلف با نام یک کنفرانس از نوع معتبر بدون پرداخت هیچ هزینه ای منتشر کنندگان تبلیغ کنفرانس را به کسب اعتبار از نام کنفرانس متهم نمود .
وی در مقابل درخواست هزینه تبلیغ سایت های منتشر کننده تبلیغ اظهار داشتند که شما با انتشار تبلیغ کنفرانس مورد نظر از اعتبار کنفرانس مرکز توسعه کسب و کار صنعت بیمه (وابسته به شرکت ایده پردازان کسب و کار) با همکاری بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و پژوهشکده بیمه استفاده نموده اید و به نوعی بدهکار هم هستید .
البته نکته مهم این است که گردانندگان اینگونه همایش ها قطعا در مورد نحوه اینگونه برخورد برگزار کنندگان و کلاهبرداری های صورت گرفته بی اطلاع بوده و به نوعی نام خود را وسیله ی کلاهبرداری عده ای فرصت طلب نموده اند .