زمان : 07 Bahman 1391 - 22:32
شناسه : 63826
بازدید : 6164
برگزاری جشنهای دهه فجر باید مردمی شود برگزاری جشنهای دهه فجر باید مردمی شود

بهاباد علی دهقان بهابادی:سرپرست فرمانداری بهاباد در جلسه کمیته فرهنگی هنری و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر گفت: برگزاری جشنهای دهه فجر باید مردمی شود
به گزارش روابط عمومی ارشاد بهاباد؛در آستانه ایام الله مبارک دهه فجر جلسه کمیته فرهنگی هنری و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر با حضور فرماندار ، مسئولین ادارات و کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان و به ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهاباد در محل این اداره برگزار شد .
در این جلسه فرماندار بهاباد وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران را با سایر انقلابها از لحاظ دینی دانست و گفت : ما می خواهیم کشوری بشویم که اهداف الهی داشته باشد .
سعید عبداللهی در ادامه خواستار توجه بیشتر به فعالیت جوانان و نوجوانان در زمینه اجرای برنامه های دهه فجر شد و گفت برگزاری جشنهای دهه فجر باید مردمی شود .
مهدی اسماعیل زاده سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهاباد و مسئول کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر شهرستان نیز خواستار استفاده از ظرفیت گروههای هنری شهرستان در برگزاری جشنهای دهه فجر شد . حاضرین پس از بحث و تبادل نظر برنامه های فرهنگی هنری قابل اجرا را ارائه کردند و خواستار توجه به کیفی سازی برنامه های دهه فجر و مردمی شدن جشنها شدند.