معاونت اداری و پشتیبانی اداره کل دامپزشکی استان یزد در این باره گفت: در نهمين دوره اجراي طرح" تكريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع " به عنوان يكي از برنامه هاي تحول در نظام اداري كشور كه به منظور سنجش ميزان رضايتمندي مراجعين از نحوه خدمات دستگاه هاي عمومي و دولتي و با هدف بررسي موانع و چالش هاي فراروي ارتباط وتعامل موثر سازمان ها با مخاطبان، توسط استانداري يزد انجام شد که از بين 45 دستگاه اجرايي استان، اداره كل دامپزشكي رتبه اول را كسب نمود.
مهندس محمد علی شریفی گفت: در بررسي عدد رضايتمندي دستگاه هاي اجرايي استان در سال 1390 كه توسط معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري يزد اعلام و منتشر گرديد، عدد رضايت در بين دستگاه هاي استان از 95/66 تا 92/89 در نوسان بوده است كه اداره كل دامپزشكي با عدد رضايتمندي 92/89 حائز رتبه برتر شده است.
وی ضمن تشكر از كليه مديران و همكاران در سطح استان كه با تلاش و دقت در انجام وظايف، درارائه مطلوب خدمات، موجب اعتماد مخاطبين شده اند اظهار اميدواری کرد و گفت: با ايجاد رضايت دركاركنان كه نقش كليدي در بستر سازي ارائه خدمات با كيفيت به مراجعين و جلب رضايت آنان ايفاء مي كند، زمينه تداوم اين مهم و خدمات مطلوب تر به بهره برداران و توليد كنندگان این بخش بيش از پيش فراهم گردد.