زمان : 26 Azar 1391 - 23:39
شناسه : 61602
بازدید : 2761
مراسم  صبحگاه پژوهش در مدارس استان برگزار شد مراسم صبحگاه پژوهش در مدارس استان برگزار شد

 در آغازين روز از هفته پژوهش،  مراسم صبحگاه پژوهش در مدارس استان يزد برگزار شد.

،معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار  روز شنبه در اين مراسم كه در دبيرستان دخترانه شهيد حيدري(شاهد) برگزار شد، اهميت پژوهش در توسعه همه جانبه و پيشرفت هر جامعه و كشوري  را ياد آور شد.

"عباسعلي رضايي"  هفته پژوهش را گرامي داشت و گفت: وزارت آموزش و پرورش يكي از موثرترين وزارتخانه ها و مراكز در پيشرفت كشورمان  محسوب مي شود.

وي افزود: مديركل آموزش و پرورش علاوه بر شوراي آموزش و پرورش و شوراي برنامه ريزي و توسعه استان،  در اكثر كارگروه هاي تخصصي نيز عضويت دارد كه اين مسأله از جايگاه  آموزش و پرورش در پيشرفت كشور حكايت مي كند.

معاون استاندار در بخش ديگري از سخنان خود، برنامه هاي آموزش و پرورش استان  به مناسبت هفته پژوهش را مناسب دانست و اقدامات صورت گرفته در راستاي بستر سازي براي گسترش پژوهش در مدارس را مطلوب ارزيابي كرد.

رضايي  همچنين خواستار بهره گيري دانش آموزان از فرصتهاي فراهم شده در راستاي تحقيق و پژوهش شد.

وي با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) پيشرفت كشور را در گرو تحقيق و پژوهش دانست.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار تصريح كرد: اگر دشمنان، عده اي از دانشمندان كشورمان را به شهادت رسانده اند ، همه ناشي از پيشرفتهايي است  كه در عرصه علم و خودكفايي  نصيب كشورمان شده و آنان از اين پيشرفتها هراس دارند.

وي از برگزار كنندگان اين مراسم تشكر و قدرداني كرد.

در ادامه اين مراسم از دانش آموزان پژوهشگر با اعطاء لوح سپاس و هدايايي تجليل شد.اجراي سرود توسط دانش آموزان، افتتاح نمايشگاه پژوهش  و بازديد از غرفه شهدا از ديگر برنامه هاي جنبي مراسم  صبحگاه پژوهش بود.

25 لغايت 30 آذرماه به عنوان هفته پژوهش نامگذاري شده است.