زمان : 16 Khordad 1386 - 13:22
شناسه : 6096
بازدید : 1408
سخنگوی شورای شهر یزد: این حق مسلم مردم است که بدانند منتخبانشان در شورا چه می کنند. سخنگوی شورای شهر یزد: این حق مسلم مردم است که بدانند منتخبانشان در شورا چه می کنند.

سخنگوی شورای شهر یزد: این حق مسلم مردم است که بدانند منتخبانشان در شورا چه می کنند.

خباززاده تاکید کرد: با تعامل با رسانه ها شورای شهر را به اتاق شیشه ای برای مردم و جامعه تبدیل می کنیم تا مردم از هرچه در شورا اتفاق می افتد با خبر شوند
وحید رضا خبازاده یزدی در گفتگو با یزدنا اظهار داشت: این حق مسلم مردم است که بدانند منتخبانشان در شورا چه می کنند.

وی به آفتی که پس از انتخابات رخ می دهد، اشاره کرد و گفت: برخی از منتخبین بعد از انتخابات ، ارتباط خود را با مردم قطع می کنند، اما به عنوان سخنگوی شورای سوم شهر یزد تاکید می کنم، شورای شهر سوم را از این آفت دور نگه داریم.

وی گفت: اگر رای دادن را یک پروسه بدانیم، نباید مردم را از آنچه در حال رخ دادن است بی خبر بگذاریم.
وی رسانه ها و مطبوعات را رکن چهارم دموکراسی و چشم بینای جامعه قلمداد کرد و افزود: مطبوعات با حضور نظارت گرانه خود مانع فساد و هرگونه انحراف شوند.
این عضو جوان شورای شهر ضمن تاکید بر برقرای ارتباط معنوی با مردم از طریق اطلاع رسانی مناسب گفت: این ارتباط دارای منافع دوطرفه ای خواهد بود چراکه مردم در جریان تصمیم گیریهایی که به نوعی بر منافع شهری و حقوق شهروندی تاثیر گذار است قرار می گیرند.

خباززاده یزدی، با دعوت از اصحاب رسانه و مطبوعات برای حضور در جلسات شورای شهر گفت:برنامه ای برای حضور مستمر خبرنگاران در جلسات شورا در حال تدوین است که به زودی اعلام خواهد شد .

يزدفردا