زمان : 13 Khordad 1386 - 14:01
شناسه : 6085
بازدید : 839
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد: انقلاب اسلامی ریشه عمیقی در اعتقادات و فرهنگ این مرز و بوم دارد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد: انقلاب اسلامی ریشه عمیقی در اعتقادات و فرهنگ این مرز و بوم دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد: انقلاب اسلامی ریشه عمیقی در اعتقادات و فرهنگ این مرز و بوم دارد
يزدفردا :مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با دو ویژگی در تاریخ معاصر قابل شناسایی است، اظهار داشت: یکی از ویژگی های تاریخ معاصر ایران الهی بودن آن است که ارزشهای دینی در آن به صورت برجسته مورد توجه قرار گرفته است.
به گزارش يزدفردا به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، حجت الاسلام و المسلمین احمد عجمین طی نشستی به مناسبت سالگرد ارتحال امام ( ره ) و پانزده خرداد در این اداره کل افزود: این ویژگی باعث شده که مومنان سراسر جهان به انقلاب اسلامی عشق بورزند.
وی گفت: منشأ الهی بودن این انقلاب ، رهبری دینی و مرجعیت بی نظیر حضرت امام خمینی ( ره ) می باشد که پس از رحلت آیت ا... بروجردی رهبری جهان اسلام ، خصوصاً شیعیان جهان را در بر گرفت و این رهبری الهی توانست همه امت اسلامی را دعوت به توحید کلمه و کلمه توحید نماید و همین امر باعث پیروزی انقلاب و استمرار آن در سراسر جهان
شد.
وی افزود: ویژگی دوم انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان یزد با اشاره به اینکه مردم بعنوان پدید آورندگان این انقلاب از پانزده خرداد 42 تا پانزده خرداد 86 همچنان صاحبان اصلی انقلاب هستند ، تصریح کرد : در این مدت نسبتاً طولانی حتی برای یک لحظه نیز از حراست و حفاظت انقلاب مردم غافل نشده اند.
حجت الاسلام عجمین گفت : امام و امت دو رکن اصلی انقلاب اسلامی هستند و هم اکنون رهبر معظم انقلاب و مردم حاضر در صحنه حافظان اصلی این انقلاب الهی می باشند.
این مقام مسئول افزود: دشمنان انقلاب اسلامی علیرغم همه تلاشها و توطئه ها هیچگونه توفیقی در ضربه زدن به انقلاب اسلامی نداشتند و مهمترین دلیل شکست آنها عدم درک صحیح از واقعیت انقلاب اسلامی است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانی یزد اظهار داشت: دشمنان به دلیل دور بودن از پشتوانه اعتقادی و فکری انقلاب همواره به دنبال ضربه زدن به آثار انقلاب اسلامی بودند درحالیکه این انقلاب ریشه عمیقی در اعتقادات و فرهنگ این مرز و بوم دارد .

يزدفردا