زمان : 06 Azar 1391 - 13:47
شناسه : 60721
بازدید : 26084
گزارش و گزارش تصويري : مراسم آغاز بکار و گلنگ زنی ساخت 40 واحد خیری ویژه محرومان در ابتدای جاده دروازه قرآن یزد گزارش و گزارش تصويري : مراسم آغاز بکار و گلنگ زنی ساخت 40 واحد خیری ویژه محرومان در ابتدای جاده دروازه قرآن یزد

مراسم آغاز بکار و گلنگ زنی ساخت 40 واحد خیری ویژه محرومان در ابتدای جاده دروازه قرآن یزد با حضور جوكار نماينده مردم يزد و صدوق و جمعي از مسئولان انجام شد. ، اهداي زمين توسط خانواده مرحوم صفاريان زاده و ساخت واحدها توسط سيد باقر ركن الديني خير يزدي انجام شده است.

  اعظم السادات ميرجليلي == خبرنگار يزد فردا: ==رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: فعالیت در زمینه مسکن محرومان از مصادیق بارز باقیات الصالحات وعمل صالح است.

 محمد صالح جوکار در مراسم آغاز بکار و گلنگ زنی ساخت 40 واحد خیری ویژه محرومان در ابتدای جاده دروازه قرآن یزد،افزود:ساخت مسکن بویژه برای محرومان توسط افراد خیر و نیکوکار از مصادیق بارز عمل صالح است که در قرآن نیز به آن اشاره و سفارش شده است.

وی ادامه داد: امروز با توجه به مشکلات بخش مسکن، افراد متمکن می‌توانند برای محرومین و بی‌پناهان با توجه به قیمت سرسام‌آور مسکن در جامعه کمک نمایند.

نماینده مردم یزد و صدوق گفت: مسکن یکی از مهم ترین بایدهای ازدواج و تشکیل زندگی است و فعالیت در این حوزه به عنوان یکی از عملهای صالح ماندگار برای بانی  و سازنده ان نیز دارای اجر و صواب زیادی خواهد بود.

جوکار ضمن تشکر از خانواده مرحوم صفاریان زاده بدلیل اختصاص زمین و سید باقر رکن الدینی بدلیل قبول ساخت این واحدها ، گفت:  این کارها در واقع بهترین اعمال و توشه برای دنیاو آخرت است و خداوند نیز با توجه به آنکه این اقدام باعث رفع محرومیت  می شود عنایت بیشتری خواهد داشت .

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار یزد نیز در این مراسم گفت:  در امر ساخت مسکن محرومان، دستگاههای دولتی ومسئولان  استان تمامی همکاری و کمک لازم را خواهند داشت.

غلامحسین دشتی افزود: ساخت مسکن برای افراد جامعه و بویژه محرومان،فقط از عهده  نهادهای دولتی بر نمی آید و مشارکت خیران را می طلبد و این زمینه می تواند یکی از بهترین تعاملات میان خیران و نهادهای دولتی باشد.

در اين مراسم كه با حضورسيفي  فرماندار، عظيمي زاده شهردار ، پيله ور و صحتي مديران گازو توزيع برق استان ، قرباني مدير بنياد مسكن انقلاب اسلامي و جمعي از مسئولان برگزار شد، گلنگ زني 40 واحدي خيري ويژه محرومان در زميني به مساحت 450  متر مربع انجام شد. پيش بيني شده بيش از بيست و چهار ميليارد ريال براي بهره برداري اين واحدها مورد نياز باشد كه تماما توسط سيد باقر ركن الديني خير يزدي تعهد شده است.

عكس: مسعود ميرجليلي -- خبرنگار يزد فردا: --