زمان : 06 Azar 1391 - 00:48
شناسه : 60696
بازدید : 6569
همش تقصير خواهر شوهره !! همش تقصير خواهر شوهره !! زبان دراز

یزدفردا :جداً ‌براي رفع شبهه عرض مي‌كنم كه اگر در دشمني سردمداران مستكبر آمريكا و جنايتكار اسرائيل شك كنيم آدم ساده لوحي هستيم و از اينكه در جهت ايجاد مشكل و وارد كردن ضربه به شريان‌هاي حياتي و راه‌هاي پيشرفت كشور هستند شكي نداريم !

اما اينكه فردي هر جا كم كاري كرد و ضعف در كارش بود گردن آنها بيندازد ناخواسته آنها را بزرگ كرده كه اين پذيرفتني نيست.

اما بشنويد از زبان دراز كه طنز اين هفته را اينگونه آغاز مي‌كند: شنيده‌ايد كه يكي از دولتمردان گراني مرغ و ديگري خشكسالي‌ها را گردن آمريكا انداخته است. درست مثل عيال مربوطه كه هر وقت ديگ پلو و آبگوشت را مي‌سوزاند يعني غذاي ظهر و شب را نابود مي‌كند مي‌گويد: از بس خواهرت پشت تلفن پرچانگي كرد و مرا معطل ساخت. يا وقتي ظرفي را مي‌شكند مي‌فرمايد حرف‌هاي همشيره‌ات فكر مرا مشغول ساخت و وقتي تا چاشت و يا كمي آن طرف تر خواب مي‌ماند و كارهاي خانه و در قدم اول ناهار بنده و بقيه عيالات با تاخير چند ساعته روبرو مي‌شود مي‌گويد: شب از حرص حرف‌هاي خواهر اينجانب زبان دراز خوابش نبرده!

جالب‌تر آنكه وقتي بچه‌هاي كودن و درس نخوان عيالات متحده نمره كم مي‌آورند داد مي‌زند و مي‌گويد توطئه و تقصير عمه جانشون است كه معلم‌ها را ديده تا به آنها نمره ندهند.

حتي يك روز كه زنبور مرا نيش زد گفت: پسر خواهرت زنبور را آورده و وقتي كه با رفتارش كاري كرد كه ديگر هيچكس با ما رابطه فاميلي و خويشاندوي نداشته باشد گفت: اين خواهر جزّ جگر گرفته همه را عليه ما شورانده!‌وقتي هم مي‌گم چند درصد تقصير خود سركار خانم عليه مي‌باشد مي‌گويد باز هم خواهرت تو را گول زده !!