زمان : 05 Azar 1391 - 11:09
شناسه : 60683
بازدید : 7717
تقدیر از فرمانده نیروی انتظامی یزد از گروه تعاونی پیشگامان تقدیر از فرمانده نیروی انتظامی یزد از گروه تعاونی پیشگامان

سرتیپ دوم پاسدار منوچهر امان اللهی فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با اهدای لوح تقدیر از خدمات گروه تعاونی پیشگامان در برنامه های هفته ناجا قدردانی کرد.

 

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، در لوح تقدیری که به امضای فرمانده نیروی انتظامی استان یزد رسیده است از محمدرضا رضایی نژاد، مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان به دلیل همکاری در اجرای کمی و کیفی برنامه های هفته ناجا قدردانی شده است.

در این تقدیرنامه آمده است: استقرار امنیت و آرامش در کشور جز با اعتماد عمومی و مشارکت دستگاه‌های دولتی، غیردولتی و اقشار مختلف اجتماعی و ایفای نقش مستمر و عمل به سهم هر یک از آنان محقق نمی‌گردد.

هفته ناجا سال 1391 که مزین به « سرمایه اجتماعی، اساس اقتدار ما» بود فرصت مغتنمی بود تا یادآور سهیم بودن تمام طبقات اجتماعی در تولید و تأمین نظم و امنیت، همپای سلحشوران نیروی انتظامی باشد و نظر همگان را به اولین نیاز بشری معطوف نماید.

بنا به گزارش دبیرخانه ستاد برگزاری هفته نیروی انتظامی جنابعالی در پیشبرد اهداف و اجرای کمی و کیفی برنامه های هفته ناجا نقش ارزنده ای ایفا نموده‌اید. لذا با تقدیر و تشکر از همکاری شما، توفیق خدمت به مردم شریف و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) از خداوند متعال برای شما مسئلت می‌نمایم.