زمان : 09 Khordad 1386 - 21:28
شناسه : 6027
بازدید : 1146
كشف 101 كيلوگرم ترياك حاصل درگيري پليس يزد با قاچاقچيان مواد مخدر كشف 101 كيلوگرم ترياك حاصل درگيري پليس يزد با قاچاقچيان مواد مخدر

كشف 101 كيلوگرم ترياك حاصل درگيري پليس يزد با قاچاقچيان مواد مخدر 
يزدفردا   ـ رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان يزد از کشف 101 کيلوگرم ترياک در شهرستان مهريز و مجروح شدن يكي از ماموران انتظامي در اين درگيري خبر داد .
به گزارش يزدفردا به نقل از پليس ، سرهنگ ”‌محمد علي زارع “‌رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان يزد در گفت و گو با خبرنگارپليس اظهارداشت: مأموران دسته رزمي شهرستان مهريز با انجام کمين اطلاعاتي در بيابانهاي اطراف ايستگاه شهيد مدني چند نفر که بصورت پياده در حال تردد در بيابان بودند را مشاهده که آنها نيز به محض ديدن مأموران بدون توجه به ايست مأموران به مسير خود ادامه دادند .


بنابراين مأموران به صورت هوايي اقدام به تيراندازي به سوي آنها نمودند که در همين حين قاچاقچيان که 4 الي 5 نفر بودند به طرف مأموران تيراندازي و سپس متواري شدند .


سرهنگ دوم محمد علي زارع ادامه دادند : بر اثر درگيري و تبادل آش يکنفر از پرسنل وظيفه بنام سعيد از ناحيه شکم مورد اثابت گلوله قرار گرفت که بلافاصله به بيمارستان انتقال گرديد .


ايشان افزودند : مأموران به تعقيب قاچاقچيان مسلح پرداختند و در مسير فرار آنها تعداد 4 کوله پشتي حاوي 101 کيلوگرم ترياک کشف و ضبط نمودند.


تحقيق و بررسي جهت شناسايي و دستگيري متهمان از سوي پليس ادامه دارد .

يزدفردا