زمان : 15 Aban 1391 - 21:17
شناسه : 59874
بازدید : 6251
معاون گردشگري کشور ازساخت 1250 هتل در سراسر کشورخبر داد در لابلای اخبار معاون گردشگري کشور ازساخت 1250 هتل در سراسر کشورخبر داد

یزدفردا :در لابلای خبرهای امروز خبرهای خواندنی زیادی است که به خواندنش می ارزد و همکاران سرویس تامین خبر یزدفردا سعی خواهند کرد با بازنشر خبر های انتخابی تحت عنوان در لابلای اخبار فرداییان را از آنها مطلع نمایند .

«منوچهر جهانيان»، معاون گردشگري کشور گفت: در حال حاضر ‌هزار و 250 هتل در سطح کشور به گردشگران خدمات ارائه مي‌دهد و همين تعداد هتل نيز با پيشرفت 15 تا 90 درصد در سراسر کشور در حال ساخت است.

به گزارش ميراث‌آريا،‌ معاون گردشگري سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري کشور در جمع خبرنگاران در مراسم افتتاحيه نخستين نمايشگاه تخصصي هتلداري و صنايع وابسته که صبح امروز دوشنبه (15 آبان) در مرکز آفرينش‌هاي فرهنگي و هنري برگزار شد ، با اشاره به اهميت تبليغات در حوزه گردشگري، اظهار داشت: بايد براي معرفي ظرفيت‌هاي گردشگري کشورمان در عرصه‌هاي بين‌المللي حاضر شويم.

وي با بيان اين‌که زيرساخت‌هاي موجود در ايران با کشورهاي برتر گردشگري برابري مي‌کند، جذب هفت و نيم ميليون گردشگر خارجي در سال جاري را مورد تاکيد قرار داد و افزود: مراکز اقامتي موجود در سراسر کشور پاسخگوي نياز گردشگران خارجي است.

جهانيان برپايي اين‌گونه نمايشگاه‌ها را موجب ارتقاي هر چه بيشتر صنعت هتلداري در کشور دانست و تصريح کرد: با برگزاري نمايشگاه تخصصي هتلداري و صنايع وابسته تعاملاتي دوسويه ميان سرمايه‌گذاران و هتلداران فراهم مي‌شود.

به گزارش ميراث‌آريا، نخستين نمايشگاه تخصصي هتلداري و صنايع وابسته صبح امروز با هدف توسعه ارتباطات، شناخت محصولات و خدمات روز داخلي و خارجي، بالابردن دانش و آگاهي فعالان و بهر‌ه‌برداران صنعت هتلداري کشور، استفاده از تجهيزات، سخت‌افزار و نرم‌افزارهاي هتلي مدرن و آشنايي با فناوري‌هاي روز دنيا آغاز به کار کرد و تا 17 آبان از ساعت 10 تا 21 پذيراي بازديدکنندگان است.

در اين نمايشگاه 40 غرفه شامل گروه‌هاي هتلي، شرکت‌هاي تجهيزکننده‌ هتل‌ها و نشريات تخصصي مربوط به هتل برپا شده است که به عرضه و نمايش محصولات کاربردي و مبلمان داخلي هتل‌ها مي‌پردازند. همچنين در اين نمايشگاه، شرکت‌هاي تجهيزاتي مربوط به انرژي‌هاي نو در هتل‌ها نيز توليدات خود را به‌نمايش گذاشته‌اند.

همچنين در حاشيه برپايي اين نمايشگاه کارگاه آموزشي «استانداردسازي در صنعت هتلداري» در قالب پنج محور اصلي با عناوين «خدمات و مديريت»، «نيروي انساني»، «سازه و تجهيزات»، «بازاريابي و فروش» و «انرژي در هتل ها» برگزار مي‏شود.

تمام دانشجويان، فعالان عرصه صنعت گردشگري، علاقه‏مندان و بازديدکنندگان نمايشگاه بين‏المللي و همايش تخصصي هتلداري و صنايع وابسته مي‏توانند در اين کارگاه آموزشي حضور پيدا کنند.

/