زمان : 14 Aban 1391 - 20:19
شناسه : 59818
بازدید : 8069
تکليف پروژه ساخت نخستين هتل 7 ستاره ايران روشن شد در لابلای اخبار تکليف پروژه ساخت نخستين هتل 7 ستاره ايران روشن شد

یزدفردا :در لابلای خبرهای امروز خبرهای خواندنی زیادی است که به خواندنش می ارزد و همکاران سرویس تامین خبر یزدفردا سعی خواهند کرد با بازنشر خبر های انتخابی تحت عنوان در لابلای اخبار فرداییان را از آنها مطلع نمایند .

معاون سرمايه‌گذاري و تامين منابع سازمان ميراث‌فرهنگي کشور:
چالش‌هاي اجراي پروژه ساخت هتل سماموس بررسي شد
«امير اميني» معاون سرمايه‌گذاري و تامين منابع سازمان ميراث‌فرهنگي کشور گفت: در جريان سفر به استان مازندران طي جلسه‌اي با مسوولان استاني، چالش‌هاي اجراي پروژه هتل سماموس مورد بررسي قرار گرفت .

معاون سرمايه‌گذاري و تامين منابع سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري کشور در گفت‌وگو با ميراث‌آريا(chtn) اظهار داشت: اين جلسه با حضور استاندار مازندران، معاون عمراني استانداري، مديرکل ميراث‌فرهنگي مازندران، مديرکل منابع طبيعي، مديرکل آب منطقه‌اي، مديرکل شرکت توزيع نيروي برق و جمعي از فرمانداران و مسوولان استان در محل فرمانداري آمل برگزار شد.

وي افزود: با توجه به صدور مجوزهاي لازم براي ساخت هتل سماموس و واگذاري اراضي و کمک‌هاي لازم براي اجراي پروژه، متاسفانه سرمايه‌گذار هيچ‌گونه پيشرفت فيزيکي در اجراي اين پروژه نداشته است.

اميني مهلت 3 ماهه شوراي حفظ بيت‌المال به سرمايه‌گذار اين پروژه را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: بر اساس مقررات، سرمايه‌گذار خلع يد و تمامي مجوزهاي صادر شده در زمينه پروژه‌هاي مذکور باطل شده است.

معاون سرمايه‌گذاري و تامين منابع سازمان ميراث‌فرهنگي کشور با بيان اين‌که اداره‌کل حفاظت محيط زيست استان تمامي ملاحظات حقوقي خود را پيگيري خواهد کرد، گفت: همچنين در اين جلسه مقرر شد اداره‌کل حقوقي سازمان ميراث‌فرهنگي با همکاري دفتر فني استانداري مازندران از پروژه مذکور بازديد و ميزان استخراج سنگ از معادن و برآورد ميزان خسارت وارده را پيگيري کنند.