زمان : 12 Aban 1391 - 21:06
شناسه : 59711
بازدید : 3328
فلاحیان وزیر اسبق اطلاعات : به ما گفته‌اند نباید ورود زودهنگام به انتخابات داشت در لابلای اخبار فلاحیان وزیر اسبق اطلاعات : به ما گفته‌اند نباید ورود زودهنگام به انتخابات داشت گمانه زنی‌هایی که در مورد حضور من در انتخابات وجود داشت با استدلال به اینکه نباید ورود زودهنگام به انتخابات داشت تاحدودی مسکوت باقی ماند

یزدفردا :در لابلای خبرهای امروز خبرهای خواندنی زیادی است که به خواندنش می ارزد و همکاران سرویس تامین خبر یزدفردا سعی خواهند کرد با بازنشر خبر های انتخابی تحت عنوان در لابلای اخبار فرداییان را از آنها مطلع نمایند .

فلاحیان: به ما گفته‌اند نباید ورود زودهنگام به انتخابات داشت 

گمانه زنی‌هایی که در مورد حضور من در انتخابات وجود داشت با استدلال به اینکه نباید ورود زودهنگام به انتخابات داشت تاحدودی مسکوت باقی ماند.

وزیر اسبق اطلاعات گفت: به ما گفته‌اند که نباید ورود زودهنگام به انتخابات داشت و ما دیگر از کاندیداتوری در انتخابات صحبتی نکردیم.

علی فلاحیان در گفت‌و‌گو با ایلنا در جریان برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری در خصوص اعلام کاندیداتوری در انتخابات آینده ریاست جمهوری در شرایط فعلی جامعه اظهار داشت: گمانه زنی‌هایی که در مورد حضور من در انتخابات وجود داشت با استدلال به اینکه نباید ورود زودهنگام به انتخابات داشت تاحدودی مسکوت باقی ماند.

وی شرایط امروز جامعه ایران آماده حضور پرشور در انتخابات دانست و افزود: جمعیت دانشگاهی ما در شرایط فعلی افزایش پیدا کرده، درآمد‌ها به نسبت گذشته بالا رفته، سواد سیاسی مردم همچنین افزایش یافته است و همه این موارد می‌طلبد که ما در انتخابات حضور پرشوری داشته باشیم.

فلاحیان بهترین اقدام برای برون رفت از شرایط فعلی اقتصادی را شناسایی بازار صادراتی دانسته و مطرح کرد: بازارهای صادراتی را باید شناسایی کرد و به کارخانه‌هایی که می‌توانند تولیدات صادراتی داشته باشند کمک شود. زمانی که ارز ۱۲۰۰ تومان بود ۷۰۰هزار نفر در بخش قطعه سازی بیکار شدند. با توجه به اینکه واردات آن قطعات صرف ندارد بنابراین تولید داخلی صرفه خواهد داشت