زمان : 10 Aban 1391 - 17:36
شناسه : 59664
بازدید : 10661
معاون استانداریزد: استان يزد يكي از نمادهاي برجسته خيري در كشور است در دومين جلسه هم انديشي سازمان هاي مردم نهاد استان معاون استانداریزد: استان يزد يكي از نمادهاي برجسته خيري در كشور است

یزدفردا:معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گفت: كار خير در نظام انديشه الهي و توحيدي است و پايگاه اصلي آن در جهان، جمهوري اسلامي مي باشد.

به گزارش یزدفردا ، "غلامحسين دشتي " روز چهارشنبه در دومين جلسه هم انديشي سازمان هاي مردم نهاد استان كه در محل مركز آموزش عالي امام جواد (ع) يزد برگزار شد، ضمن تبريك دهه ولايت، يكي از ويژگي هاي استان يزد را دارا بودن ظرفيت بالاي كارهاي خيري دانست.

وي استان يزد را يكي از نمادهاي برجسته خيري در كشور دانست و افزود: وجود موسسات خيريه متعدد در استان شاهدي بر اين مدعاست.

دشتي درصد بالاي سازندگي روحي و انساني در موسسات خيري را يادآور شد و اظهار داشت: فضاي بارز ايثارگري و خيرخواهي واقعي در اين گونه موسسات بطور چشم گيري مشاهده مي شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در بخش ديگري از سخنان خود، هدف تشكيل اين جلسات را هماهنگي موسسات خيريه در خدمت رساني و توانمندي ساير موسسات دانست و خاطر نشان كرد: افراد خير از نخبگان و ايده پردازان جامعه هستند.

وي اظهار اميدواري كرد: حضور خيرين در اين جلسات، سبب انتقال تجربيات اين افراد به ساير خيرين شود.

دشتي اساس تشكيل موسسات  را كمك به دولت در خدمت رساني به مردم دانست و تصريح كرد: اميد آن داريم كه روزي شاهد واگذاري بسياري از خدمات دولتي به موسسات مردم نهاد باشيم.

دشتي در ادامه اشتغال و فرهنگ را از موضوعات داراي اولويت در جلسات هم انديشي دانست و گفت: حوزه اطلاع رساني ،آموزش، پژوهش و فرهنگ مي تواند بيشترين خدمات را به آحاد مردم ارائه كند.

 بررسي مشكلات مدارس استثنائي، تشكيل جلسات تخصصي در خصوص گردشگري و ... از جمله مسائل مطرح شده در اين جلسه بود.

در اين جلسه برخي از مسئولان سازمان هاي مردم نهاد ، به بيان مسائل و مشكلات موسسات خود پرداختند.