زمان : 08 Aban 1391 - 20:16
شناسه : 59527
بازدید : 13349
پرهیز از حاشیه ها، گام موثر پیشرفت و توسعه طبس خواهد بود (گزارش تصویری) معاون سیاسی استاندار یزد در سفر به شهرستان طبس: پرهیز از حاشیه ها، گام موثر پیشرفت و توسعه طبس خواهد بود (گزارش تصویری) "غلامحسین دشتی" خاطرنشان کرد: شهرستان طبس با پرهيز از حواشي و ایجاد موانع پيشرفت با نيروي انساني توانمند خود، خواهد توانست در مسير توسعه گام بردارد.

طبس- حقانی: آئین تودیع و معارفه فرماندار طبس با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،، ائمه جمعه شهرستان، مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری یزد و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری یزد در مراسم معارفه "احمد طالبیان مقدم" به عنوان فرماندار جدید طبس گفت: بعد از عبادت خداوند متعال بالاترين عبادت مقبول نزد خداوند متعال خدمت به مردم است و از آنجا كه خدمت در دولت ها گذشتني است، بايد فرصت را مغتنم بشماريم و براي خدا تلاش كنيم.

"غلامحسین دشتی" افزود: ما طبس را به يك فضاي معنوي مي شناسيم كه بزرگترين حادثه معنوي انقلاب در اين شهر اتفاق افتاد و سرمايه هاي معنوی، مادی و انسانی ارزشمند اين شهر زبانزد است و اين مجموعه متحد و متعهد می تواند آينده اي درخشان براي طبس به عنوان بزرگترين شهرستان كشور رقم بزند و اين شهر را سرآمد ديگر مناطق نمايد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهرستان طبس با پرهيز از حواشي و ایجاد موانع پيشرفت با نيروي انساني توانمند خود، خواهد توانست در مسير توسعه گام بردارد.

دشتی افزود: شرايط جهاني باعث عبور انقلاب اسلامي از يك مانع سخت و دشوار است تا با صيقل در خلوص خدمت، مديران انديشمند و توانمند و مردم بصير و صبور اين تحريم ها را بشکنند و دوباره و چندباره دشمنان انقلاب اسلامي را ناامید سازند.

معاون سیاسی استاندار یزد تصریح کرد: اين شرايط اقتضا مي كند تا همدلي ها را در سطوح مديريت، اجرا و در كنار مردم تقويت كنيم و با وحدت و همكاري در جوار روحانيت معظم به آينده اي روشن برسيم.

این مقام ارشد استان یزد افزود: در خصوص اشتغال، شهرستان طبس از زمينه هاي خوبي برخوردار است كه همواره مورد تاكيد نماينده مردم طبس در چندماه ابتداي شروع به كار وي بوده است و بنده شاهدم که "دکتر عبداله زاده" به دور از حواشی برای خدمت به مردم شهرستان طبس دل می سوزاند.

غلامحسین دشتی از مسئولان و مردم طبس خواست: از بحران آفريني بپرهيزيم و مردم را دعوت به تلاش و پيشرفت نماییم و با تعهد به انجام وظايف خود بپردازيم تا بتوانيم در كنار روحانيت، نخبگان، خانواده شهدا و آحاد جامعه با پرهيز از حاشيه ها، شهري آباد و زيبا بسازيم.

وي با تاكيد بر تكميل مديريت ارشد شهرستان طبس در سمت هاي معاونت فرمانداري و بخشداري مركزي، گفت: اين دو انتصاب هم به زودي با همدلي و مشورت انجام می شود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار یزد تأکید کرد: ما شهرستان طبس را از شهرستانهاي استان يزد تلقي مي كنيم و از هيچ خدمتي براي اين منطقه كوتاهي نخواهيم كرد.

گفتنی است به دلیل سفر مهم استاندار یزد به تهران و عدم حضور "مهندس فلاح زاده" در این مراسم، حکم فرمانداری طبس توسط معاونت سیاسی، امنیتی استانداری یزد به "احمد طالبیان مقدم" اعطا شد.

عکس: سعید قلی زاده