زمان : 08 Aban 1391 - 13:06
شناسه : 59493
بازدید : 11957
ساماندهی بایگانی منطقه سه شهرداری یزد تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید در بازدید شهردار یزد از منطقه سه شهرداری مطرح شد: ساماندهی بایگانی منطقه سه شهرداری یزد تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید

شهردار یزد در بازدید از منطقه سه تاکید کرد پروژه ساماندهی بایگانی منطقه سه تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید.

عظیمی‌زاده شهردار یزد روز گذشته طی بازدید از پروژه ساماندهی بایگانی منطقه سه ضمن اعلام این مطلب که پروژه ساماندهی بایگانی این منطقه تا پایان سال تمام خواهد شد افزود با اتمام این پروژه ساماندهی بایگانی تمامی مناطق شهرداری یزد انجام شده و از این پس تمامی مناطق از بایگانی الکترونیک و مجازی استفاده خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان فاوا نیز در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما آغاز این پروژه و اولین گام به سوی شهرداری الکترونیک در این منطقه را سال 88 ذکر کرد و ادامه داد بالغ بر 355000 سابقه در بایگانی این منطقه وجود دارد که هم‌اکنون در حال ساماندهی می‌باشد. مهدی فعالی برگزاری کلاس‌های تخصصی آموزشی ساماندهی بایگانی، نظارت بر استخراج، اسکن و ورود اطلاعات بر کار نیروهای مجری پروژه و نیز بررسی و رفع مغایرت اطلاعات با اطلاعات ممیزی را از اقداماتی عنوان کرد که در راستای هرچه بهتر انجام شدن پروژه انجام می‌شود.

شایان ذکر است هم‌اکنون از مراجعین به این منطقه هیچگونه کپی مدرک گرفته نمی‌شود و تمام روندها با اسکن اصل مدارک در حال انجام است.