زمان : 01 Aban 1391 - 23:46
شناسه : 59182
بازدید : 6597
واکنش روزنامه دولت به سخنان شریعتمداری کیهان!! در لابلای اخبار واکنش روزنامه دولت به سخنان شریعتمداری کیهان!!

یزدفردا :در لابلای خبرهای امروز خبرهای خواندنی زیادی است که به خواندنش می ارزد و همکاران سرویس تامین خبر یزدفردا سعی خواهند کرد با بازنشر خبر های انتخابی تحت عنوان در لابلای اخبار فرداییان را از آنها مطلع نمایند .

واکنش "ایران" به اظهارات سخنگوی دستگاه قضا
روزنامه "ایران" به صحبت های محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه واکنش نشان داد.

مصالحي كه جناب شريعتمداري از آنان مطلع است
خبر ديگر اين كه حسين شريعتمداري روز گذشته و در واكنش به درخواست رئيس‌جمهور جهت بازديد از زندان اوين يادداشتي در روزنامه كيهان نوشت و مدعي شد مصالحي جهت مخالفت با اين بازديد وجود دارد كه همچنان ادامه خواهد داشت!

وي در اين خصوص نوشت: «قوه قضائيه بنا به علل و براساس مصالحي بازديد رئيس‌جمهور از زندان اوين را به تعويق انداخته و اين نكته بايد بيشتر از هر نكته‌اي، مانع رسانه‌اي كردن نامه از سوي رئيس‌جمهور مي‌شد. چرا كه اگر آن مصالح همچنان باقي باشد، كه خواهيم ديد هست! بازديد ايشان باز هم به تعويق مي‌افتد!»

ظاهراً جناب شريعتمداري از مصالحي مطلعند كه بالاتر از اجراي قانون اساسي و حقوق مصرح رئيس‌جمهور مي‌باشد.

مدير مسئول روزنامه كيهان در بخش ديگري از اين يادداشت مي‌نويسد: «احتمالاً دستگيري و زنداني شدن آقاي علي‌اكبر جوانفكر، مشاور رئيس‌جمهور علت اين بازديد است كه محاكمه، بازداشت و زنداني شدن وي با مخالفت اعلام شده آقاي دكتر احمدي‌نژاد روبه‌رو شده بود و حال آنكه جرايم ايشان با استناد به اسناد غيرقابل انكار به اثبات رسيده و بعد از محاكمه علني به دو فقره حبس تعزيري و محروميت از فعاليت مطبوعاتي و رسانه‌اي محكوم شده بود.»

شريعتمداري در اين بخش از مطلب خود در حالي در مسند قضاوت نشسته و حكم صادركرده كه خود بهتر از هركس مي‌داند محكوميت علي‌اكبر جوانفكر به جرم اهانت به مقام معظم رهبري و ويژه‌نامه خاتون رقم خورده و صحت و سقم هر دوي اين موضوعات نيز براي مديرمسئول كيهان و افکار عمومی مشخص است.

آيا اگر بزودي حسين شريعتمداري نيز به جرم درج كاريكاتوري سراسر اهانت‌آميز به ساحت مقدس پيامبران الهي محاكمه و به زندان برود، درخصوص خود چنين يادداشتي مي‌نويسد، حال آن كه جوانفكر در ويژه‌نامه خاتون به اين علت محكوم شده كه از نگاه فرهنگي رهبري و رئيس‌جمهور در حوزه عفاف و حجاب دفاع نموده است.

نگاهي كه رهبر معظم انقلاب در جريان سفر به استان خراسان شمالي و در ديدار علما و روحانيون اين خطه بر آن تأكيد چندباره داشتند.