زمان : 27 Mehr 1391 - 09:19
شناسه : 58958
بازدید : 10982
آمار استان یزد، حاکی از رفع چهره فقر از جامعه است مدیر کمیته امداد امام خمینی استان یزد در سفر به طبس: آمار استان یزد، حاکی از رفع چهره فقر از جامعه است "محمد اکبری" گفت: گفت: بايد همه تلاش كنيم چهره فقر را بزدائيم كه خوشبختانه آمار استان یزد حاكي از توجه ویژه همکاران من در کمیته امداد و همراهی مسئولان به اين مهم است.

طبس- سیدابوالفضل حقانی: مدير كميته امداد امام خميني استان یزد در سفر دو روزه خود به شهرستان طبس از بخش های دستگردان و دیهوک بازدید و با مسئولان این دو بخش به گفتگو نشست.

مدير كميته امداد امام خميني استان يزد در ابتدای این سفر به اتفاق همكاران در امامزاده حسين ابن موسي الكاظم(ع) حضور يافت.

"محمد اکبری" در دیدار با کارکنان کمیته امداد طبس گفت: هركاري در كميته امداد انجام مي دهيم، منشاء الهي دارد و بسيار مقدس است، چرا كه خدمت به خلق توصيه و سفارش همه پيشوايان ديني می باشد.

وی افزود: امدادگري شغل انبياء و صالحان است که اين توفيق نصيب ما امدادگران گرديده و بايد هميشه خدا را شاهد تمام اعمال خويش بدانيم و صداقت، اخلاص، وفاداري و هماهنگي را بعنوان بهترین صفات ویژه خود نمایان سازیم.

مدير كميته امداد امام خميني استان يزد، هماهنگي، برنامه ريزي، نظارت، كنترل، ارزشيابي را از مهمترين اصول مديريت دانست و گفت: بايد همه تلاش كنيم چهره فقر را بزدائيم كه خوشبختانه آمار استان یزد حاكي از توجه ویژه همکاران من در کمیته امداد و همراهی مسئولان به اين مهم است.

اکبری با اشاره به اینکه هركاري كه بتواند چهره فقر و محروميت را از جامعه بردارد كميته امداد حاضر به همكاري و همراهي است، افزود: با توجه به اجراي طرح تحول كميته امداد، تمام تلاش خويش را جهت توانمندسازي، اشتغال مددجويان و جذب مشاركتهاي مردمي معطوف داشته و در اين راه به همكاري و همراهي همه مسئولان و مردم نیازمندیم.

"احمد رفیعی" مدير كميته امداد امام خمینی طبس با ارائه گزارشی از وضعيت معیشتی شهرستان، گفت: مردم مومن و دارالمومنين طبس بواسطه ي روحیه تحسین برانگیز قناعت تا جايي كه براي ایشان ميسر باشد، حاضر به دريافت مساعده ي کمیته امداد نیستند به طوري كه 7 درصد مردم این شهرستان تحت پوشش كميته امداد می باشند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی استان یزد در سفر به بخش دستگردان با "حجت الاسلام اخلاقی فرد" امام جمعه و "سیداحمد حقانی" بخشدار و در دیهوک با "حجت الاسلام مرتضایی نیا" امام جمعه و "سیدمحمد احمدی" بخشدار دیهوک دیدار کرد.