زمان : 15 Mehr 1391 - 18:27
شناسه : 58326
بازدید : 2829
رعایت ارزش ها و هنجارها از اولویت های دانشجویان غیر بومی تاکید معاون دانشجویی - فرهنگی دانشگاه امام جواد(ع): رعایت ارزش ها و هنجارها از اولویت های دانشجویان غیر بومی معاون فرهنگی – دانشجویی دانشگاه امام جواد(ع) بر رعایت هنجارها و ارزش ها توسط دانشجویان بویژه دانشجویان غیر بومی تاکید کرد.

محمد سپهر با اشاره به ارزش ها ، سنت ها و هنجارهای هر شهر با توجه به فرهنگ آن گفت : دانشجویان و بویژه دانشجویان غیر بومی توصیه می شود به جامعه ای که در آن تحصیل می کنند احترم بگذارند وسعی کنند رفتار،ظاهر و پوششان به گونه ای باشد که موجب بی احترامی به ارزشها ،قواعد و سنتهای شهری که در آن تحصیل می کنند، نشود.

وی به اهمیت دوران جوانی و دانشجویی و استفاده از اوقات فراغت و فرصت های پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت : این دوران از زندگی یکی از تاثیر گذار ترین دوران زندگی انسان است ، بصورتیکه اگر از آن کمال استفاده شود در ادامه زندگی بسیار موثر خواهد بود و دانشجویان و جوانان باید تلاش کنند تا توانایی های خود را در این دوران بالا ببرند.

معاون فرهنگی – دانشجویی دانشگاه امام جواد(ع)اضافه کرد : اولویت اول یک دانشجو پرداختن به تحصیل و کسب علم است ولی در کنار آن دانشجویان باید در فعالیت های تشکل های دانشجویی حضور داشته باشند و از تجربیات این حضور در زندگی آینده خود استفاده کنند.

وی افزود: اکثر فعالین دانشجویی مدیران موفق آینده هستند زیرا با کسب تجارب مختلف در حوزه های گوناگون از سایر دانشجویانی که صرفاً به تحصیل پرداخته اند چند گامی جلوترند و این تجربیات ،ادامه مسیر زندگی را برایشان آسان تر می کند.

محمد سپهر در پایان به بیانات رهبر معظم انقلاب به دانشجویان در خصوص ورزش ، تحصیل و تهذیب اشاره کرد و گفت : خوشبختانه دانشگاه امام جواد(ع) امکانات و شرایط لازم به منظور تحقق بیانان رهبر معظم انقلاب فراهم آورده است و دانشجویان می توانند از این امکانات و شرایط فراهم شده به منظور بالا بردن توانایی های خود استفاده کنند.