زمان : 23 Ordibehesht 1386 - 23:46
شناسه : 5825
بازدید : 2207
كمك دو ميليارد ريالي علي‌آبادي به باشگاه تربيت يزد كمك دو ميليارد ريالي علي‌آبادي به باشگاه تربيت يزد


كمك دو ميليارد ريالي علي‌آبادي به باشگاه تربيت يزد

يزدفردا : معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان تربيت بدني دستور داد، مبلغ دو ميليارد ريال به باشگاه يزد مساعدت شود.


به گزارش يزدفردا  به نقل از پايگاه خبري سازمان، كمك دو ميليارد ريالي محمد علي آبادي به دنبال نامه سيدعليرضا نبوي زاده، رئيس هيئت مديره باشگاه تربيت بدني صورت گرفت.
در نامه رئيس هيئت مديره باشگاه تربيت به رئيس سازمان آمده است: تنها نماينده فوتبال يزد در حالي در دسته اول ادامه حيات مي‌دهد كه در سال گذشته حامي چند ساله مالي خود را از دست داد و اگر نبود توجه و حمايت جنابعالي از نماينده فوتبال استان، مطمئنا" با مشكلات زيادي مواجه بوديم.
در ادامه عنوان شده است: در سال گذشته با كمك سازمان و جذب كمك‌هاي استاني موفق به پشتيباني از اين تيم مردمي شديم و اكنون هر چند به صورت جدي درصدد جذب اسپانسر و حامي مالي جهت واگذاري تيم به شركتي قوي و توانمند هستيم؛ ولي با شرايط موجود و جهت تقويت هر چه بهتر پايه هاي فوتبال استان و از آنجا كه تا كنون حامي مناسبي بدست نياورده ايم، ناچار به حمايت از تيم همانند فصل قبل هستيم.
در اين نامه آمده است: از جنابعالي كه با تدبير و مديريت خوب خود به همه زواياي ورزش توجهي خاص نموده ايد، درخواست دارم بذل عنايت فرموده و دستور فرماييد همانند سال قبل، مبلغي را جهت تقويت و حمايت تيم در اختيار باشگاه قرار دهند.
علي آبادي نيز در جهت تداوم فعاليت باشگاه و ادامه حضورش در عرصه فوتبال، به اسماعيل همدانلو معاون توسعه مديريت و منابع سازمان دستور داد در 4 مرحله مبلغ دو ميليارد ريال به باشگاه تربيت يزد كمك شود.

يزدفردا