زمان : 23 Ordibehesht 1386 - 22:48
شناسه : 5821
بازدید : 2561
عملکرد پليس راهنمايي و رانندگي يزد در هفته ايمني راه اعلام شد عملکرد پليس راهنمايي و رانندگي يزد در هفته ايمني راه اعلام شد

عملکرد پليس راهنمايي و رانندگي يزد در هفته ايمني راه اعلام شد
يزدفردا ـ رئيس پليس راهنمايي و رانندگي يزد عملکرد انتظامي شهرستان يزد را در هفته ايمني راه تشريح نمود .
به گزارش يزدفردا به نقل از  پليس ، سرهنگ ”ابوالقاسم محمدطاهري “رئيس پليس راهنمايي و رانندگي يزد در تشريح عملکرد هفته ايمني راه که به مدت يک هفته از سوم ارديبهشت لغايت نهم ارديبهشت بود ،‌ اظهارداشت : طي اين مدت تعداد 25 هزار برگ بروشور در مدارس و معابر شهري توزيع شد.


همچنين همايش ايمني و سلامت هم با همکاري آموزش و پرورش در دو نوبت در سالن شهيد دانش آموز شهر يزد با حضور بيش از 1200 نفر برگزار شد که در اين همايش ضمن سخنراني سروان رهاوي افسر آموزش فرهنگ ترافيک تعداد 1200 برگ بروشور بين حاضران توزيع گرديد و سپس فيلمي در خصوص تصادف براي حاضران به نمايش گذاشته شد .


سرهنگ محمدطاهري به توزيع پوستر حوادث با همكاري شوراي ترافيك اشاره كرد و گفت : در سه جلسه يک ساعته به موتورسواران مختلف در سالن راهنمايي و انندگي يزد آموزش داده شد .


وي افزود : در اين خصوص 40 عدد پارچه نوشته شده تهيه و در سر درب يگانهاي انتظامي و ميادين سطح شهر و آموزشگاههاي رانندگي نصب شد.


رييس پليس راهنمايي و رانندگي يزد با اشاره به راهپيمايي كودكان در اين روز اظهارداشت : زنگ ايمني نيز با حضور معاون هماهنگ کننده استان يزد و مسئولان بازرسي و آموزش و پرورش و سازمان پايانه در مدرسه شهيد مفتح يزد به اجرا در آمد .


وي تهيه متن هفته ايمني راه و تحويل به آموزشگاههاي انندگي جهت آموزش کارآموزان ، آموزش مهدهاي کودک و دانش آموزان مقاطع ابتدايي در مدرسه ترافيک ، برگزاري نمايشگاه عکس تصادفات ، تهيه پارچه نوشته شده و نصب در ميادين شهرها و شركت در نماز جمعه را از ديگراقدامات انجام شده در روز ايمني ذكر كرد.


سرهنگ طاهري ياد آور شد: تهيه فيلم از خانواده هاي بي سرپرست بر اثر تصادفات رانندگي ، تشکيل جلسه با آموزش و و پرورش و ساير مسئولين در رابطه با هفته ايمني ، ارتباط زنده راديويي 18 مورد در رابطه با هفته ايمني ،‌مصاحبه تلويزيوني 7 مورد در رابطه با هفته ايمني و مصاحبه با خبرگزاري جمهوري اسلامي ، روزنامه خاتم و پيمان يزد از ديگر اقدامات انجام شده در اين روز به شمار مي آيد.

يزدفردا