زمان : 23 Ordibehesht 1386 - 22:46
شناسه : 5819
بازدید : 3767
تجليل سردار فرمانده انتظامي استان يزد از مسن ترين و جوان ترين معلم تجليل سردار فرمانده انتظامي استان يزد از مسن ترين و جوان ترين معلم

تجليل سردار فرمانده انتظامي استان يزد از مسن ترين و جوان ترين معلم 
يزدفردا  ـ مراسم تجليل از معلمان با حضور رييس پليس استان يزد و گروه كثيري ار فرهنگيان اين استان در سالن شهيد پاك نژاد برگزار و به مسن ترين معلم هديه ويژه اي اهدا شد.
به گزارش يزدفردا ، با گراميداشت هفته مقدس معلم در روز گذشته مراسمي با حضور تعداد کثيري از فرهنگيان و معلمان شهرستان يزد توسط سازمان آموزش و پرورش اين استان در سالن شهيد پاکنژاد برگزار شد.

 همچنين در اين مراسم سردار ” اکبرشاهي“‌ فرمانده انتظامي استان يزد به همراه سرهنگ ” نيكو كاران “‌معاون هماهنگ کننده ، رئيس اطلاعات و امنيت عمومي و سرهنگ ” صباغ “‌معاون اجتماعي و ارشاد نيز حضور داشتند.

در اين مراسم ،‌فرمانده انتظامي استان طي سخناني از طرف کليه نيروهاي پليس در استان يزد به عزيزان فرهنگي گراميداشت هفته مقدس معلم را تبريک گفت .سردار اكبر شاهي در وصف مقام و ارزش علم و معلمي سخناني را مطرح كردند و با تمام وجود و اخلاص به همه فرهنگيان عرض نمودند " فرهنگيان عزيز خسته نباشيد" .

 اين گزارش حاكي است ،‌ علاوه بر لوح تقدير به ”‌مهندس زابلي “ رييس سازمان آموزش و پرورش استان يزد به 14 نفر ديگر از معلمين نمونه و مديراني که همکاري خوبي با معاونت اجتماعي و ارشاد فرماندهي انتظامي استان يزد در راستاي آموزش همگاني در مدارس داشتند لوح تقدير اهداء گرديد.

همچنين به مناست اين ايام و به جهت ارج نهادن به مقام معلم  فرمانده محترم انتظامي استان يزد به مسن ترين و جوان ترين معلم هديه ويژه اي اهداء نمودند .

لازم به توضيح است ، در يک حرکت جالب كه سردار اکبرشاهي انجام دادند ؛‌هنگامي که سرکار خانم ” مشتاق ‌‌“‌در سن 84 ساگي به عنوان مسن ترين معلم در جايگاه هديه خود را از سردار دريافت نمود از وي پرسيدند: شما چه توصيه يا سخني در مورد پليس با اين جمع حاضر داريد که اين معلم عزيز عرض کردند: همه بايد به پليس احترام بگذارند و اگر موفقيت هايي را در عرصه علم و دانش کسب مي کنيم مرهون زحمات عزيزان پليس کشورمان مي باشيم .

يزدفردا