زمان : 05 Mehr 1391 - 16:47
شناسه : 57850
بازدید : 7079
آمار مشکلی را حل نمی کند، کشاورزی در حال نابودی است دکتر عبداله زاده: آمار مشکلی را حل نمی کند، کشاورزی در حال نابودی است نماينده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزي و دامداري در معرض نابودي است و ما اين روند رو به زوال را به چشم مي‌بينيم، حالا آقايان هرآماري که مي‌خواهند بدهند، مردم که با چشم خود مي‌بينند.

طبس- سرپرستی یزدفردا: نماينده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خشکسالي، بيکاري، تورم و گراني گفت: بيکاري و گراني بيداد مي‌کند و کشاورزي و دامداري در معرض نابودي است و ما اين روند رو به زوال را به چشم مي‌بينيم، حالا آقايان هرآماري که مي‌خواهند بدهند، مردم که با چشم خود مي‌بينند.

"دکتر محمدعلي عبداله زاده" با اشاره به حوزه انتخابيه اش گفت: حوزه انتخابيه من 10 هزار کيلومتر وسعت دارد و شامل چهار شهرستان فرودس، طبس، بشرويه و سرايان مي‌شود و شمال تا جنوب یکی از این شهرستان ها 700 کيلومتر است.

وي با اشاره به خشکسالي و تورم فعلی، گفت: کشاورزي و دامداري شهرستانهای طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در معرض نابودي است و ما به چشم مي‌بينيم.

عضو کميسيون برنامه و بودجه با اعلام اينکه من با چشم خود نابودي کشاورزي و دامداري را مشاهده می کنم، گفت: روستايي که در گذشته نزديک هزار راس گاو داشته، امروز به 50 راس کاهش يافته و معناي اين کاهش اين است که دامداري در حال نابودي است.

دکتر عبداله زاده با اعلام اينکه آبي که از عمق 230 متري براي آبياري خارج مي‌شود، پول برق موتور آن 450 هزار تومان مي‌آيد گفت: متاسفانه کود شيميايي که کشاورزان مصرف مي‌کنند از 160 تا 380 درصد افزايش قيمت داشته و در ادامه اين شرايط معلوم است که چه اتفاقاتي براي کشاورزي و دامداري کشور مي‌افتد.