زمان : 05 Mehr 1391 - 00:34
شناسه : 57800
بازدید : 5498
مناطق گازدار شده در شهر طبس اعلام شد/ برخی مناطق طبس، سوخت زمستانی ذخیره کنند توسط روابط عمومی شرکت گاز استان یزد مناطق گازدار شده در شهر طبس اعلام شد/ برخی مناطق طبس، سوخت زمستانی ذخیره کنند خانم محمدپور در گفت و گو با یزدفردا گفت: در شهرستان طبس حدود 2 هزار و 545 عدد انشعاب گاز نصب، یک هزار و 500 مشترک جذب و 220 کیلومتر شبکه گذاری انجام شده است.

یزدفردا: رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان یزد در گفت وگو با یزدفردا، گفت: در شهرستان طبس حدود 2 هزار و 545 عدد انشعاب گاز نصب، یک هزار و 500 مشترک جذب و 220 کیلومتر شبکه گذاری انجام شده است.

"معصومه محمدپور" افزود: تاکنون، در شهر طبس مناطق زیباشهر و مجتمع مشاغل، شهرک رضویه، مسکن مهر، شهرک شهیدصدوقی، فرهنگیان، مجتمع توریستی، فاز 2(کوی امیرالمؤمنین) و شهرک صنعتی به شبکه گاز طبیعی متصل شده و علمک های گاز نیز در این مناطق نصب گردیده است و مردم شریف مناطق فوق الذکر پس از انجام لوله کشی داخل منازل و اخذ تاییدیه سازمان نظام مهندسی و با مراجعه به اداره گاز ناحیه طبس می توانند نسبت به مشترک شدن، اقدام نمایند.

این مقام مسئول تصریح کرد: علمک های گاز در شهرک های آستان قدس رضوی، امام رضا(ع) و منطقه خیابان نواب (کوچه زیتون) در شهر طبس نصب گردیده که ساکنین محترم این مناطق نیز می توانند پس از تزریق گاز با ارائه تاییدیه سازمان نظام مهندسی مشترک گاز گردند.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان یزد، یادآور شد: ان شاء الله مناطق فوق الاشاره تا پایان مهر ماه سال جاری تزریق گاز شده و به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل می شوند.

وی تاکید کرد: ساکنین بقیه مناطق شهرطبس با توجه به هماهنگی های انجام شده با شرکت پخش فرآورده های نفتی شایسته است نسبت به ذخیره سازی سوخت زمستانی اقدام نمایند.