زمان : 02 Mehr 1391 - 14:32
شناسه : 57658
بازدید : 3142
جواز حضور در جام باشگاه هاي آسيا را كسب خواهيم كرد جواز حضور در جام باشگاه هاي آسيا را كسب خواهيم كرد سرمربي تيم دوچرخه سواري پيشگامان كوير يزد گفت: مهمترین هدف تیم پیشگامان کویر یزد برای حضور در سومین و آخرین مرحله رقابتهای لیگ برتر دوچرخه سواری در مواد پیست، کسب جواز حضور در نخستین دوره رقابتهای جام باشگاه های آسیا است.

سید مصطفی سید رضایی مربی تیم دوچرخه سواری پیشگامان کویر یزد در آستانه برگزاری سومین و آخرین مرحله از رقابتهای لیگ برتر دوچرخه سواری در مواد پیست، با بیان این مطلب افزود : رقابت در آخرین مرحله از مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری با حضور تیم های پرقدرت این رشته ورزشی، بسیار سخت است، اما رکابزنان تیم پیشگامان کویر یزد همانند دوره های گذشته تلاش خواهند کرد تا با عملکردی شایسته ،کاپ قهرمانی تیمی در تصاحب این تیم باقی بماند.

وی درباره سطح آمادگی دیگر تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابتها بیان کرد: سطح برگزاری رقابتهای لیگ برتر دوچرخه سواری بسیار بالاست به نحوی که تمام تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات برای کسب بهترین مقام و دستیابی به سکوهای قهرمانی تلاش خود را خواهند کرد، به خصوص در آخرین مرحله از این رقابتها که قهرمان لیگ در سال معرفی خواهد شد.

سید رضایی بیان کرد : مهمترین هدف تیم پیشگامان کویر یزد از حضور در این دوره از رقابتهای لیگ برتر، کسب جواز حضور در نخستین دوره رقابتهای جام باشگاه های آسیا در مواد پیست است که از تاریخ 29 مهرماه الی یکم آبان ماه به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به اعلام سازمان لیگ فدراسیون، دو تیم اول رقابتهای لیگ برتر دوچرخه سواری به عنوان نمایندگان کشورمان در این مسابقات حضور خواهند داشت که امیدوارم تیم پیشگامان کویر یزد با کسب بهترین نتیجه در سومین مرحله از مسابقات لیگ برتر، جواز حضور در این مسابقات را به دست آورد.

مربی تیم دوچرخه سواری پیشگامان کویر یزد یادآور شد : ( محمود و محمد پراش، ابوالفضل زارع زاده، سید معزالدین سید رضایی، حمید بیک خورمیزی، رضا حسینی، مسعود زارع، ناصر رضاوی، سید محمد مهدی سید رضایی و امیر حسین شجاعتی) ترکیب تیم پیشگامان کویر یزد را برای حضور در این دوره از رقابتهای لیگ برتر تشکیل می دهند.