زمان : 30 Shahrivar 1391 - 13:14
شناسه : 57478
بازدید : 2599
تقدیر از شهردار میبد جهت همکاری در برگزاری مراسم یکصدمین سالگرد ارتحال آیت الله بارجینی تقدیر از شهردار میبد جهت همکاری در برگزاری مراسم یکصدمین سالگرد ارتحال آیت الله بارجینی

 از زحمات و فعالیت های شهرداری در برگزاری مراسم یکصدمین سالگرد ارتحال آیت الله بارجینی قدردانی به عمل آمد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی شهرداری میبد از زحمات و فعالیت های شهرداری در برگزاری مراسم یکصدمین سالگرد ارتحال آیت الله بارجینی قدردانی به عمل آمد.

قابل ذکر است آیت الله بارجینی یکی از شخصیت های بزرگ علمی و مذهبی شهرمیبد و صاحب کتاب گرانقدر الزام الناصب در زمینه گسترش فرهنگ مهدویت می باشد. از دیگر آثار وی می توان به تذکرة المجتهدین، في آداب اصلاة الیل، منظومة في الفقه، حدائق الجنان و کتاب های ارزشمند دیگر اشاره نمود.

مراسم یکصدمین سالگرد ارتحال آن عالم ربانی جمعه شب میلاد امام زمان (عج) با حضور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی و مسئولین استان یزد در زادگاه ایشان بارجین میبد برگزار شد و شهرداری در زمینه تبلیغات گسترده در سطح شهر، حضور نیروهای شهرداری به ویژه گروه آتشنشانی در مراسم و مهیا نمودن برخی امکانات جهت برگزاری بهتر این مراسم همکاری داشته است.

گفتنی است در سال آینده نیز کنگره آیت الله بارجینی به منظور شناساندن شخصیت و جایگاه این عالم وارسته و معرفی تألیفات و اقدامات وی در شهر میبد برگزار خواهد شد.