زمان : 30 Shahrivar 1391 - 00:11
شناسه : 57466
بازدید : 4673
تقدیر از گروه پیشگامان به دلیل تاسیس نخستین شرکت تعاونی سهامی عام بیمه در ایران تقدیر از گروه پیشگامان به دلیل تاسیس نخستین شرکت تعاونی سهامی عام بیمه در ایران

یزدفردا:بیمه تعاون در تقدیرنامه ای از گروه پیشگامان به دلیل همکاری و مساعدت در تشکیل شرکت بیمه تعاون ایران به عنوان نخستین تعاونی سهامی عام بیمه در جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد.

 در تقدیرنامه ای که به امضای مشاور و رئیس دبیرخانه بیمه تعاون کشور رسیده است از محمدرضا رضایی نژاد، مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان به دلیل همکاری و مساعدت در تشکیل شرکت بیمه تعاون ایران به عنوان نخستین تعاونی سهامی عام بیمه در جمهوری اسلامی ایران قدردانی شده است.

در این تقدیرنامه آمده است: به پاس همکاری و مساعدت بی دریغ مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و همچنین سهامداران آن گروه دربه ثمر رسیدن یکی از دستاوردهای اصل 44 قانون اساسی ابلاغی مقام معظم رهبری و تشکیل شرکت بیمه تعاون ایران به عنوان نخستین تعاونی سهامی عام بیمه در جمهوری اسلامی ایران در سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی این لوح تقدیم می‌گردد.

شایان ذکر است تعدادی از شرکت‌های تعاونی عضو گروه پیشگامان به عنوان سهامدار اصلی این شرکت بیمه ای حضور دارند و گروه پیشگامان در مجموع، مالکیت 30 درصدی نخستین شرکت تعاونی سهامی عام بیمه در ایران را دارا می‌باشد.