زمان : 27 Shahrivar 1391 - 13:44
شناسه : 57343
بازدید : 3551
 پیشگامان نایب قهرمان ترکیه را درهم کوبید(تصاویر) پیشگامان نایب قهرمان ترکیه را درهم کوبید(تصاویر) تیم والیبال پیشگامان در پنجمین دیدار تدارکاتی خود در ترکیه به مصاف تیم والیبال آرکاس رفت و توانست این تیم را با اقتدار شکست دهد.

یزدفردا :تیم والیبال پیشگامان در سه گیم پیاپی و با امتیازهای 25بر19و25بر23و25بر22 تیم آرکاس ترکیه را مغلوب کرد.


تیم آرکاس ترکیه که از بازیکنان سرشناسی چون  کوین هانسن پاسور تیم ملی آمریکاو جاستین داف بازیکن سرعتی زن تیم ملی کانادا و همچنین یک بازیکن انگلیسی تبار که در المپیک 2012 نیز به میدان رفت و نیز پشت خط زن تیم ملی کلمبیا بهره می گرفت نتوانست هیچ گیمی را در این بازی ازآن خود کند.
بر اساس این گزارش،امروز برای اولین بار علی مباشری،ملی پوش تیم والیبال پیشگامان دست به توپ شد و نشان داد از بند مصدومیت رهایی یافته است.
همچنین در این بازی مهدی مهدوی دیگر بازیکن ملی پوش تیم پیشگامان با سرویس های بی نظیر خود توانست در امتیاز گیری از حریف جزو بهترین بازیکنان باشد.
علی اصغر میرحسینی نیز که از بازیکنان بومی تیم پیشگامان به حساب می آید  در بازی با ارکاس نشان داد که حرف های زیادی برای گفتن دارد.
به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان کویر،؛ تیم آرکاس ازمیر در فصل2011- 2012 توانسته بود نایب قهرمان ترکیه شود .