زمان : 26 Shahrivar 1391 - 09:07
شناسه : 57278
بازدید : 2898
آموزش و پرورش ناحیه دو میزبان زنگ نمادین جشن عاطفه ها آموزش و پرورش ناحیه دو میزبان زنگ نمادین جشن عاطفه ها بیش از یکصد هزار دانش آموز در شهرستان یزد در جشن عاطفه ها شرکت خواهند کرد

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه دو یزد زنگ نمادین جشن عاطفه ها در یکی از مدارس ناحیه دو و با حضور مسئولین استان نواخته خواهد شد.

در نشستی که به همین منظور در کمیته امداد شهرستان یزد و با حضور کفیل الناس رئیس کمیته امداد شهرستان و شیبانی معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه دو و مجریان اصلی جشن عاطفه ها در نواحی یک و دو آموزش و پرورش یزد برگزار شد کفیل الناس بر همکاری و هماهنگی و اطلاع رسانی مطلوب برای برگزاری جشن عاطفه ها تاکید کرد.

در ادامه شیبانی معاون پرورشی ناحیه دو ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای کمیته امداد گفت : 100 درصد کمکها و هدایای جشن عاطفه ها بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

وی افزود : تمامی هدایای دانش آموزان بصورت متمرکز در نواحی یک و دو جمع آوری و پس از آن بین دانش آموزان نیازمند مدارس شهرستان یزد توزیع خواهد شد.

پس از آن میرشمسی از ناحیه یک ، میرعلی و علیان از ناحیه دو پیرامون برگزاری جشن عاطفه ها نقطه نظرات خود را اعلام داشتند.

لازم به ذکر است جشن عاطفه ها در روز چهارشنبه پنجم مهرماه 91 در کلیه مدارس شهرستان یزد و با حضور بیش از یکصد هزار دانش آموز برگزار خواهد شد.