زمان : 19 Tir 1403 - 10:44
شناسه : 57208
بازدید : 4314
کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه دو منصوب شد کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه دو منصوب شد محمد رضا خواجه پور عضو انجمن متخصصان روابط عمومی ایران به سمت کارشناس روابط عمومی ناحیه دو منصوب شد.

محمد رضا خواجه پور عضو انجمن متخصصان روابط عمومی ایران به سمت کارشناس روابط عمومی ناحیه دو منصوب شد.
یه گزارش یزدفردا طی حکمی از سوی مرآت امین الرعایا مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو یزد محمد رضا خواجه پور عضو انجمن متخصصان روابط عمومی ایران به سمت کارشناس روابط عمومی ناحیه دو منصوب شد.

در قسمتی از این حکم آمده است : امید است با توکل به خداوند سبحان و الهام از تعالیم عالیه اسلام و وصایای گرانقدر امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری و با تجهیز به علم و تقوی و ایجاد هماهنگی جلب مشارکت همه همکاران دلسوز و ارزشگرا بستر مناسبی برای رشد و اعتلای آموزش و پرورش فراهم آورید.

لازم به توضیح است محمد رضا خواجه پور عضو انجمن متخصصان روابط عمومی ایران پیش از این به مدت 10 سال در سمت کارشناس روابط عمومی ، کارشناس انجمن اولیا و مربیان ، شورای آموزش و پرورش و مشارکتهای مردمی آموزش و پرورش شهرستان انار کرمان فعالیت داشته و سمتهای مدیر عامل تعاونی مسکن فرهنگیان و نایب رئیس شورای حل اختلاف فرهنگیان شهرستان انار را نیز عهده دار بوده است.