زمان : 04 Ordibehesht 1386 - 23:02
شناسه : 5696
بازدید : 1264
تأكيد معاون عمراني استانداري بر الزام مجوز كميسيون ماده 32 به منظور تصويب پروژه هاي عمراني تأكيد معاون عمراني استانداري بر الزام مجوز كميسيون ماده 32 به منظور تصويب پروژه هاي عمراني

تأكيد معاون عمراني استانداري بر الزام مجوز كميسيون ماده 32 به منظور تصويب پروژه هاي عمراني



به گزارش يزدفردا به نقل از  روابط عمومي استانداري يزد، سومين جلسه شوراي فني استان به رياست معاونت عمراني استانداري و با حضور مديران دستگاه هاي اجرايي در محل اداره راه و ترابري يزد تشكيل شد.

سيد عليرضا نبوي زاده در ابتداي اين جلسه با تاكيد مجدد بر اين مسئله كه پيگيري مصوبات سفر رياست جمهوري به يزد از اهم برنامه هاي امسال دستگاه هاي اجرايي خواهد بود به فعاليت شوراهاي جديد در آينده نزديك اشاره كرد و گفت: با در نظر گفتن همه اين شرايط و توجه به اين موضوع كه تغيير شهرداريها و دهيارها تغييراتي را در حوزه هاي عمراني شهر ايجاد خواهد كرد براي دستيابي به هدف هاي عمراني استان، بايد برنامه زمانبندي دقيق و مشخصي را طراحي نماييم.

وي با بيان اين كه هيات دولت به صورت مستمر و ماهانه از استان در زمينه پيگيري مصوبات سفر گزارش مي خواهد ادامه داد: مصوبات سفر هيات دولت به استان به تفكيك به دستگاه هاي مربوطه ارجاع داده خواهد شد و دستگاه ها مكلفند در اين رابطه برنامه اي جامع و مدون را به منظور تحقق هر چه سريعتر مصوبات ارائه كنند.

 وي بر وجود عزمي جدي به منظور تدوين برنامه زمان بندي در مجموعه مديريتي استان به منظور تحقق اهداف مورد نظر تاكيد كرد و گفت: زمان، عنصر ارزشمندي در پروژه ها به شمار مي ايد و نبايد اجازه داد تا فرصت ها به سادگي از دست بروند. زمان به عنوان يكي از مهم ترين گلوگاه ها در رابطه با محقق شدن پروژه هاي عمراني نقش تعيين

كننده اي را بازي مي كند و با توجه به حجم بالاي امور عمراني در سال جاري بايد بيش از گذشته در تدوين جدول زمان بندي به منظور تحقق خوب و روشن پروژه هاي عمراني همت گماشت.

معاون عمراني استاندار در پايان برلزوم كسب مجوز كميسيون ماده 32 به منظور تصويب پروژه هاي جديد عمراني تاكيد كرد و خواستار توجه دستگاه هاي عمراني به اين مسئله شد.

در ادامه اين جلسه، اعضا نتايج كميته پيماني شوراي فني در رابطه با پروژه هاي راه و آب و فاضلاب روستايي را بررسي كرده و گزارشي از عملكرد شوراي فني در سال گذشته ارائه شد.

شايان ذكر است، شوراي فني در فروردين ماه سال جاري در 3 مورد تشكيل جلسه داده است و اين در حالي است كه بر اساس آمار ارائه شده تنها در شش ماهه سال گذشته، اين شورا 4 جلسه تشكيل شده بود و اين به روشني نشان دهنده فعاليت رو به رشد شورا در سال جديد مي باشد.