زمان : 04 Ordibehesht 1386 - 22:33
شناسه : 5692
بازدید : 837
پيام استاندار يزد به مناسبت گراميداشت سالروز پنجم ارديبهشت پيام استاندار يزد به مناسبت گراميداشت سالروز پنجم ارديبهشت
پيام استاندار يزد به مناسبت گراميداشت سالروز پنجم ارديبهشت



به گزارش يزدفردا به نقل از روابط عمومي استانداري يزد، به مناسبت 5 ارديبهشت سالروز شكست حمله نظامي آمريكا به ايران و شهادت سردار محمد منتظرقائم پيامي خطاب به مردم شهيد پرور استان به شرح ذيل منتشر شد:




بسمه تعالي

پيام به مناسبت 5 ارديبهشت سالروز شكست حمله نظامي آمريكا به ايران و شهادت محمد منتظرقائم

پنجم ارديبهشت، سالروز شكست مفتضحانه تجاوز نظامي آمريكا به ايران فرا مي‌رسد، روزي كه خداوند كيد و فريب دشمنان را به خودشان برگرداند و آنان را با طوفان شن كه به منزله سنگ هاي سجيل مرغان ابابيل بود؛ چون برگ هاي خرد شده بر زمين افكند و صاحبان بينش و بصيرت و ايمان، امدادهاي غيبي و اعجاز الهي را در عرصه خاك متجلّي ديدند. آمريكاي متجاوز و جنايتكار كه از آغاز ، انقلاب اسلامي ايران را مخالف با آرمانها و منافع خود مي دانست و از آن وحشت داشت با تمام توان و امكانات پيچيده نظامي و تدارك همه جانبه عوامل خارجي و داخلي به بهانه آزادي جاسوسان خود در ايران به سرزمين تشيّع، به خاك لاله گون شهيدان و به عرصه گاه قيام بت شكن زمان هجوم آورد و با وجود اطمينان دقيق از پيروزي محاسبات خويش؛ كارش به شكست و رسوائي كشيد.

آري خداوند اراده نمود تا انقلاب اسلامي را به عنوان طليعه حكومت صالحان زمين و زمينه ساز قيام منجي عالم بشريت حضرت مهدي (عج) حفظ كند و چون امانتي به خوبان روزگار بسپارد و اينك اين مائيم و اين ميراث امام و شهيدان !. واقعه طبس، يك حادثه ساده و فراموش شدني نيست كه آئينه عنايت خداوند به دوستان و غضب او به دشمنان مكّار است . ما ضمن گراميداشت ياد و خاطره تنها شهيد سرافراز اين واقعه سردار رشيد اسلام، محمد منتظر قائم با روح او و ارواح طيبه همه شهيدان انقلاب اسلامي ميثاق مي بنديم كه در ادامه راهشان لحظه‌‌اي غفلت نكنيم و با همه توان در سربلندي و شكوفائي اين سرزمين بكوشيم و در سالي كه به فرمايش رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت آيت ا... خامنه اي حفظه ا... تعالي سال انسجام ملي و وحدت اسلامي ناميده شده است ؛ چراغ دشمن سوز و سعادت بخش وحدت را هميشه فروزان نگهداريم كه گفته اند: آري به اتفاق، جهان مي توان گرفت.

وانصرنا علي القوم الكافرين

ابوالقاسم عاصي