زمان : 11 Shahrivar 1391 - 17:02
شناسه : 56582
بازدید : 4244
اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها،  پايتخت نشينان را به يزد كشاند. اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها، پايتخت نشينان را به يزد كشاند. برپايي اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها در تهران و تعطيلي چندروزه اين شهر سبب شد تا عده كثيري از پايتخت نشينان، ميهمان شهرتاريخي يزد باشند.

 یزدفردا :برپايي اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها در تهران و تعطيلي چندروزه اين شهر سبب شد تا عده كثيري از پايتخت نشينان، ميهمان شهرتاريخي يزد باشند.

   به گزارش روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد، در هفته گذشته انبوهي از گردشگران داخلي و خارجي از اين سازمان و ديگر اماكن تاريخي شهر باستاني يزد ديدن كردند.

   سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد در محل خانه لاري ها كه يكي از بناهاي تاريخي و قديمي يزد مي باشد واقع شده است. غناي تاريخي و زيبايي بافت سنتي آن باعث شده چشم هر بيننده اي را به خود جذب كند تا با تدبر در آن پي به عمق فرهنگ و تاريخ پرافتخار يزد ببرد. ارزش تاريخي اين بنا تنها به زيبايي و سنتي بودن آن نيست بلكه وجود اسناد تاريخي و گرانبها در موزه اسناد ملي يزد، حضور انبوه گردشگران داخلي و خارجي را در اين مكان تاريخي رقم زده است.

   گفتني است اين سازمان همه روزه از ساعت 30/ 7صبح تا30/ 7 عصر، پذيراي پژوهشگران و گردشگراني است كه تعداد آن ها در هر روز به بيش از يكصد نفر مي رسد.