زمان : 30 Farvardin 1386 - 14:59
شناسه : 5654
بازدید : 733
تعقيب و گريز پليس "خاتم" يزد، به کشف بيش از 100 کيلوگرم ترياک منجر شد تعقيب و گريز پليس "خاتم" يزد، به کشف بيش از 100 کيلوگرم ترياک منجر شد

تعقيب و گريز پليس "خاتم" يزد، به کشف بيش از 100 کيلوگرم ترياک منجر شد
يزدفرداـ فرمانده انتظامي شهرستان خاتم گفت : پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهر طي يک عمليات تعقيب و گريز از سه سوداگر مواد افيوني بيش از 100 کيلوگرم ترياک کشف کرد.
به گزارشيزدفردا به نقل از  پليس ، سرهنگ " پور دهقان " فرمانده انتظامي شهرستان خاتم در گفت و گو با خبرنگار پليس اظهارداشت : روز گذشته پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حين کنترل خودروهاي عبوري در محور شهربابک - هرات به پژو 405 که از جيرفت عازم بهبهان بود ، مشکوک شده و دستور ايست دادند.


سرهنگ پوردهقان افزود: مأموران در بازرسي از خودرو مورد خاصي مشاهده ننمودند ولي به دليل اضطراب شديد راننده خودرو به نام " شهرام " و سرنشين خودرو به نام " فرامرز " احتمال دادند نامبردگان اسکورت خودروي حامل مواد مخدر مي باشند .


فرمانده انتظامي شهرستان خاتم گفت : لذا مأموران اقدام به ردزني در مسير نمودند و بعد از نيم ساعت يکدستگاه خودرو پژو 405 را که روبروي مسجد ابوالفضل پارک شده بود ، مشاهده کردند.


وي تصريح کرد: پليس در تحقيقات اوليه متوجه شدند که جمشيد با شهرام و فرامرز (راننده و سرنشين خودروي فوق ) ارتباط دارند لذا با بازرسي از خودرو چيز ممنوعه اي کشف نکردند.


در همين راستا براي پليس محرز شد که سرنشينان خودرو در حال حمل مواد مخدر بصورت کوله پشتي مي باشد .


سرهنگ پوردهقان خاطر نشان کرد : مأموران با گشت زني در جاده هاي فرعي و بياباني از دور چند نفر را مشاهده که آنها به محض مشاهده مأموران متواري شدند.


با تلاش پليس اين شهر3 نفر از متواريان به نام هاي "غلامرضا "، "علي حسين " و " رستم" را دستگير کردند.


رييس پليس شهرستان خاتم عنوان کرد: طي گشت زني در محل دستگيري آنها مقدار 101 کيلو و 960 گرم ترياک ، يک قبضه اسلحه کلاش ، 2 تيغه خشاب و يک عدد جيب خشاب کشف شد.

يزدفردا