زمان : 06 Shahrivar 1391 - 19:47
شناسه : 56394
بازدید : 4112
پیام شهردار عشق آباد به مناسبت هفته دولت پیام شهردار عشق آباد به مناسبت هفته دولت "محمود ملکی" شهردار عشق آباد با صدور پیامی، در هفته دولت با مردم این شهر سخن گفت.

طبس- سرپرستی یزدفردا: "محمود ملکی" شهردار عشق آباد با صدور پیامی، در هفته دولت با مردم این شهر سخن گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

 بسم ا... الرحمن الرحیم     

خدايا :

تقوايمان عنايت كن و به روشني و زلال اخلاصمان برسان و پاكي و تذهيب ، خدمت صادقانه و عاشقانه به ما رحمت فرما و ما را آنچنان تغيير ده كه در پايان خدمت، تحول روح و انديشه را جشن بگيريم .

خداوند عزوجل را سپاس میگوییم که تا این لحظه فرصت عطا فرمود تا اینجانب و همکاران ارجمندم توفیق خدمتگزاری مردم فهیم، خوب و صمیمی شهر عشق آباد را داشته باشیم . امیدوارم در سالي كه به فرموده مقام معظم رهبري (سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی) نامگذاري گرديده، خدمات ناچیز انجام شده كه با یاری خداوند و تلاش شبانه روزی پرسنل زحمتکش شهرداری و با نظارت و مساعدت شورای محترم اسلامی شهر صورت گرفته ، توانسته باشد تا حدودي پاسخگوی اعتماد مردم شریف شهر عشق آباد باشد .

شهروندان عزیز و بزرگوار : با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و ضمن آرزوی توفیق توام با سربلندی؛ همانطور که مستحضر هستید شهرداری به عنوان یک موسسه غیر انتفاعی ، غير دولتي و مردمی است كه بر اساس قانون كليه اموال ، املاك و امكانات آن متعلق به عموم مردم است و هزينه هاي جاري و خدماتي آن نيز با توجه به غيرانتفاعي بودن ميبايست بوسيله وصول عوارض تامين گردد .

لذا انتظار ميرود شهروندان عزيز با حفظ و حراست از كليه اموال و امكانات خود كه خدمتگزاران شما در شهرداري ، در جهت رفاه حال شما و بهبود مبلمان شهري فراهم مي آورند ، باشيدو در جهت جلوگيري از هر گونه هزينه اضافي براي ارائه خدمات بهتر و بيشتر شهرداري را ياري فرمائيد و شهرداري را از خود دانسته و باور داشته باشيد كه شهر خوب با همت و همكاري كليه شهروندان محترم تحقق مي پذيرد.

لذا بيائيد دست در دست هم دهيم و با همديگر در رساندن شهرمان به جايگاهي  كه شايسته آن هستيم  ، همت گماريم . تمام سعي و كوشش ما و مجموعه كاركنان شهرداري اين است كه با كار و فعاليت شبانه روزي ، محيطي در خور شأن شهروندان عزيز و فهيم فراهم آوريم .

ضمن تشکر از مشارکت بی نظیر کلیه شهروندان گرامی ، مسلما شهرهایی که از مشارکت بیشتر مردمی برخوردارند از رشد و توسعه و آبادانی بهتر و سریعتری برخوردار شده اند ، لذا عمران و آبادانی و پیشرفت شهر در گرو مشارکت مردمی بوده و عمده درآمد شهرداری نیز میبایستی از محل مشارکت شهروندان محقق شود .

با توجه به اینکه شهرداری عشق آباد فاقد منابع درآمدی پایدار بوده و درآمد حاصل از مشارکت شهروندان بسیار ناچیز میباشد و تامین اعتبار از منابع ملی نیز محدود میباشد ، لذا در جهت رفع مشکلات و توسعه و آبادانی شهر و پاسخگویی مناسب به شهروندان با مشکل جدی مواجه است .

بنابراین ضرورت دارد منابع درآمدزایی برای شهرداری شناسایی تعریف و مطالعه شود تا برای خودکفایی شهرداری موثر بوده و این امر بتواند در جهت توسعه و عمران شهر و خدمات رسانی مطلوب به شهروندان مفید واقع گردد .

شهرداری عشق آباد امیدوار است با جلب اعتماد و رضایت مردم در ساختن شهری زیبا و درخور شان شما بزرگواران گام بردارد . 

در پايان از كليه همشهريان عزيز ميخواهم كه ما را از نظرات ، پيشنهادات و راهكارهاي سازنده خود محروم نفرمايند تا ما نيز بتوانيم آنها را در پيشبرد اهداف عاليه در جهت پيشرفت شهرمان بكار گماريم.

خدمتگزار مردم شريف شهر عشق آباد- محمود ملکی - مرداد ماه 1391