زمان : 06 Shahrivar 1391 - 14:56
شناسه : 56346
بازدید : 3198
حضور شهردار جدید یزد در جمع شورا و مدیران و شهرداری حضور شهردار جدید یزد در جمع شورا و مدیران و شهرداری

پس از امضا و تاييد ابلاغ محمدرضا عظيمي زاده به عنوان شهردار جديد يزد توسط وزير كشور، محمدرضا عظيمي زاده به اتفاق مسئولين شهرداري براي اولين بار به صورت رسمي در جلسه علني شوراي اسلامي شهر حضور يافتند.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر يزد - در اين جلسه رئيس شوراي اسلامي شهر يزد ضمن تبريك به  عظيمي زاده كه به صورت رسمي به عنوان شهرداريزد انتخاب شدند و تشكر از زحمات بي شائبه ميروكيلي شهردارسابق و نيز جوكار كه به عنوان سرپرست شهرداري طي اين چند ماه اخير مسئوليت خود را به نحو احسن انجام داده اند ؛ گفت : همه بايد دست به دست يكديگردهيم تا با همياري و تعامل با شهردار جديد بيش از پيش در خدمت به مردم موفق شويم.

وي فرصت خدمت به مردم را نعمت دانست و افزود : بايد اين مورد را قدر بدانيم تا اين نعمت به نقمت تبديل نشود.

محمد فقيه خراساني با اشاره به فرصت باقی مانده دوره سوم شورا تصريح كرد : كمتر از يكسال به عمر اين دوره شورا باقي است و هر لحظه آن مهم مي باشد و بايد كارها در راستاي رضايت خدا و مردم به نحو احسن انجام گيرد.

وي عامل موفقيت را حسن رابطه بين استانداري و مسئولين شهرذكر كرد وافزود : اين حسن رابطه بايد در آينده نزديك برقرار شود.

در ادامه هریک ازاعضاي شوراي اسلامي شهر يزد ضمن عرض تبريك و آرزوی موفقیت عظيمي زاده نکته نظرات و دیدگاههای خود را جهت ارتقا كارايي و بهره وري درراستای افزایش درآمد و بهبود وضعیت کاری شهرداری مطالبی را عنوان نمودند.

محمد رضا عظيمي زاده شهردار يزد با اشاره به سخنان با ارزش رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله خامنه اي مدظله العالی درباره يزد « شهريزد مهد علم ، هنر و دين باوري است » ، سخن ايشان را بهترين تعبير براي اين شهردانست و  گفت : شهر يزد يك شهر باهويت ، با اصالت ، تاريخي با معماري غني و نيز يك شهر بزرگ با مردماني مومن و خداجو مي باشد لذا بايد شهرداري ساخته شود كه متناسب با ارزش ديني و باور مردم باشد و اين وظيفه ، كار بسيار دشواري است و تلاش مضاعف را مي طلبد.

وي وظيفه خود و مسئولين شهرداري را صيانت از مال ، وقت و سرمايه مردم دانست واظهارداشت : هدف كار براي مردم بايد الهي باشد اگر كار در راستاي هدف الهي و براي رضايت مردم صورت گيرد يقين بدانيد موفق خواهيم شد.

شهرداريزد در ادامه يكي از برنامه هاي كاري خود را اصلاح بودجه شهرداري و تحقق آن عنوان و سپس مطالبي در خصوص برنامه هاي خود ارائه نمود.

شايان ذكر است محمد رضا عظيمي زاده از تاريخ 6 /6 /91 كار خود را به صورت رسمي به عنوان شهردار يزد آغاز خواهد كرد . همچنين زمان توديع و معارفه نيز متعاقباً اعلام خواهد شد.