زمان : 05 Shahrivar 1391 - 23:54
شناسه : 56333
بازدید : 3131
عظیمی زاده برای پرسنل شهرداری شناخته شده و نیازی به معارفه وی نمی باشد حجت الاسلام مطهریان عضو شورای اسلامی شهر یزد عظیمی زاده برای پرسنل شهرداری شناخته شده و نیازی به معارفه وی نمی باشد

یزدفردا :حجت الاسلام مطهریان عضو شورای اسلامی شهر یزد در اولین نشست شورا و شهردار جدید  با تشکر از زحمات میروکیلی شهردارسابق یزد و سرپرست شهرداری اظهار داشت  :عظیمی زاده برای پرسنل شهرداری شناخته شده و نیازی به معارفه وی نمی باشد .

وی در ادامه با اشاره به 9 رای اعضاء شورای شهر در انتخاب شهردار افزود: همه اعضاء شورا از شهردار حمایت کرده و در تمام امور پشتیبان او خواهند بود واز مجموعه شهرداری هم می خواهیم تا شهردار را در امور همراهی کنند تا در فرصت باقی مانده کارها به نتیجه برسد.

مطهریان افزود:با همدلی می توان در این یک سال باقیمانده به اندازه چند سال گذشته کار انجام دهیم و باید تلاش شود تا سرگردانی مردم در شهرداری کمتر شود و تکریم ارباب رجوع در راس تمام امور شهرداری قرار گیرد .

حجت الاسلام مطهریان در ادامه با اشاره به مشکلات مالی شهرداری  اظهار داشت :مشکلات مالی هم با تدبیر مدیران شهرداری و شورای شهر حل خواهد شد و ضمن برطرف کردن مشکلات موجود می توان شهرداری را از وضعیت بحرانی نجات داد .