زمان : 04 Shahrivar 1391 - 19:07
شناسه : 56290
بازدید : 5707
تخریب یک باب ساختمان، توسط شهرداری طبس انجام شد. تخریب یک باب ساختمان، توسط شهرداری طبس انجام شد. پس از طی مراحل قانونی، یکباب ساختمان واقع در ضلع شرقی بلوار شهیدعباسپور توسط عوامل شهرداری طبس تخریب شد.

طبس- سرپرستی یزدفردا: ساخت و سازهای بدون یا مخالف مفاد پروانه در صورت بقاء متخلف به ادامه ساخت و ساز، پس از دو نوبت ابلاغ اخطاریه، بدون هیچ اغماضی پلمب می گردد که توجه شهروندان به این مقوله مورد نظر می باشد.

به گزارش یزدفردا: آراء صادره له شهرداری بطرفیت متخلفین، پس از ابلاغ یا به دلیل عدم اعتراض ذینفع قطعی می گردد و یا پس از تجدیدنظرخواهی و رد اعتراض، تأیید می شود و در مواردی که رأی قطعیت یافته و متخلف ابلاغ می شود؛ شهرداری نیز مراحلی را منجمله به صدور و ابلاغ برگ اجرائیه اقدام و با صبر کافی، در صورت احراز عدم اجرای رأی یا امتناع ذینفع از اجرای رأی، شهرداری رأساً به اجرای رأی اقدام می نماید.

در این راستا به واسطه احتمال ممانعت فرد حاضر یا ساکن برای ورود به محل، قبل مجوز لازم از دادستان محترم عمومی و انقلاب طبس جهت ورود به محل در مواردی که زمین محصور باشد، اخذ و ضم سابقه می گردد تا تعللی در اجرای رأی حادث نگردد.

عکس: سیدابوالفضل حقانی