زمان : 02 Shahrivar 1391 - 01:10
شناسه : 56187
بازدید : 4228
از جمله شهرهایی که در در طول 7 سال خدمت دولت، محروم مانده شهرستان ابرکوه است.     نشست خبری زارع زاده نماینده شهرستان ابرکوه با خبرنگاران این شهر از جمله شهرهایی که در در طول 7 سال خدمت دولت، محروم مانده شهرستان ابرکوه است. خبر رسانی و آگاهی سازی، عامل رشد و توسعه و پویایی هر چه بیشتر مردم یک جامعه است. زیرا وقتی مردم آگاه باشند درست برنامه ریزی می کنند . اطلاع رسانی یک ضرورت ویژه برای جامعه به منظور رشد و اعتلای هر چه بیشترآن است.

ابرکوه "لیلی پور زارع زاده خبرنگاریزدفردا :خبر رسانی و آگاهی سازی، عامل رشد و توسعه و پویایی هر چه بیشتر مردم یک جامعه است. زیرا وقتی مردم آگاه باشند درست برنامه ریزی می کنند و اطلاع رسانی یک ضرورت ویژه برای جامعه به منظور رشد و اعتلای هر چه بیشترآن است.

نماینده مردم ابرکوه درمجلس شورای اسلامی در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران این شهرستان گفت: وقتی آحاد یک جامعه موقعیت خود و محیطشان را نشناسند و روش دفاع از خود و عقایدشان را ندانند متضرر می شوند .

وی افزود: اطلاع رسانی و بالا بردن شناخت مردم نسبت به واقعیت های محیط باعث رشد و بالندگی هر چه بیشتر مردم می شود.

حجت الاسلام زارع زاده خاطر نشان کرد: اگر هر کس در جامعه بتواند دیدگاه خود را آزادانه منتقل کند آنگاه مردم جامعه توفیق تضارب آرا را پیدا می کنند و اگر این امر به درستی اتفاق افتد در شرایط فشار سیاسی و اقتصادی، امکان دستیابی به برنامه ریزی و آینده نگری صحیح، بیشتر خواهد بود.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_8465.jpeg

وی گفت: رسانه محیطی باز برای ارائه نظرات مردم است و در شرایط تضارب آرا رشد جامعه میسر خواهد شد و دیدگاه های افراد باید به صورت شفاف بیان شود.

وی در خصوص سیاست داخلی کشور به ارزیابی پرداخت و گفت : اکنون علی رغم وجود اختلاف در جزئیات، بین سیاستمداران و شخصیت های موثر دولت تعامل و رابطه وجود دارد.

وی افزود: گویش سیاسی حاکم در کشور اکنون سمت و سوی واحدی را طی می کند و بین این گویش کلی و تفکر عامه مردم، وحدت رویه حاکم است و تصادم زیادی وجود ندارد.

وی به توصیه رهبر انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی متفاوت ازاقتصاد ریاضتی است و به معنای برنامه ریزی دقیق و شناخت ضروریات واقعی است به گونه ای که فشار زیادی به توده مردم وارد نشود.

وی افزود: با توجه به تحریم هایی که اکنون کشور با آن روبروست باید نیازهای اساسی در اولویت قرار گیرد و از واردات غیر ضروری جلوگیری کرد .

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_8466.jpeg

وی همچنین از اقدام دولت در زمینه طرح مهر ماندگار انتقاد کرد و گفت : این طرح به معنی بهره برداری کامل از تمام طرح های کلانی است که تاکنون 70 درصد پیشرفت داشته اند و این امر باعث محرومیت بعضی از شهرهای کوچکتر و محروم می شود و مشکل کسری بودجه را متوجه دولت بعدی می سازد و ما در مقابل این طرح حداقل در سطح استان مقاومت می کنیم تا آسیب به مناطق کمتر توسعه یافته به حداقل برسد. 

زارع زاده اظهار داشت: دولت در شهرهای کمتر توسعه یافته سرمایه گذاری انجام نداده و این خلاف شعار عدالت محوری دولت دهم است و از جمله شهرهایی که در در طول 7 سال خدمت دولت، محروم مانده شهرستان ابرکوه است.