زمان : 24 Farvardin 1386 - 19:54
شناسه : 5578
بازدید : 1048
121 ميليارد تومان كل اعتبارات استان يزد از محل اعتبارات استاني، ملي استاني  در سال 86 مي باشد 121 ميليارد تومان كل اعتبارات استان يزد از محل اعتبارات استاني، ملي استاني در سال 86 مي باشد
معاون عمراني استاندار يزد در دوازدهمين جلسه شوراي فني استان:

اجراي مصوبات سفر هيات دولت، برنامه اصلي دستگاهها در سال 86 است



اولين جلسه شوراي فني استان در سال 86 به رياست معاونت عمراني استانداري و با حضور مديران دستگاه هاي اجرايي در سازمان مديريت و برنامه‌ريزي تشكيل شد.

سيد عليرضا نبوي‌زاده در اين جلسه با تبريك سال جديد به بحث اعتبارات اشاره كرد و گفت: كل اعتبارات استان يزد از محل اعتبارات استاني، ملي استاني و رديف‌ها چيزي حدود 121 ميليارد تومان بوده و مبلغي بالغ بر 102 ميليارد تومان تخصيص داده شده كه 98 ميليارد تومان از اين مبلغ نيز نقدينگي آن وصول شده است. وي به فعاليت‌هاي خوب شوراي فني استان در سال‌هاي اخير اشاره كرد و ادامه‌ داد: به رغم همه اين فعاليت‌ها هنوز در برخي از زمينه‌ها نظير شفاف‌سازي موافقت‌نامه‌ها جا براي كار بسيار زياد است كه مي‌بايد اعضاي شورا در سال جديد به اين موارد توجه بيشتري مبذول دارند.


نبوي‌زاده سپس به سفر اخير رياست جمهوري به همراه هيات دولت به استان يزد اشاره كرد و گفت: به واسطه فعاليت خوب مجموعه استان در زمينه تهيه مصوباتي كارآمد و روشن به منظور تصويب در هيات دولت، اين سفر زمينه‌هاي خوبي را براي رشد و تعالي استان فراهم آورده است كه بايد از فرصت مهيا شده به خوبي بهره جست. معاون عمراني استاندار با تاكيد بر اين مسئله كه اجراي مصوبات اين سفر، برنامه كار اصلي دستگاههاي اجرايي در سال 86 مي‌باشد افزود: ميزان پيشرفت در عملي شدن اين مصوبات ماهانه به دولت گزارش داده مي‌شود كه اين نشان‌دهنده اهتمام و توجه ويژه دولت نسبت به تحقق مطلوب و دقيق مصوبات سفرهاي استاني است.